
Front Desk Officer
Horeca Centru Educational S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne asteptam sa gasim la viitorii nostri colegi:
- Integritate, corectitudine și devotament
- Personalitate dinamica
- Foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client
- Capacitate de lucru in echipa
- Capacitatea de organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție de importanța și urgența lor
- Inițiativa concretizată prin motivare și determinare în găsirea și aplicarea de soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate
Descrierea jobului
PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI:
Pregateste documentele necesare desfasurarii cursurilor/ atelierelor in cadrul scolii: suporturi de curs, retete, alte materiale necesare;
Se asigura de prezenta tuturor materialelor necesare bunei desfasurari a activitatii scolii;
Transmite informatiile solicitate cursantilor, partenerilor sau colaboratorilor, prin intermediul e-mailului sau acolo unde este necesar, telefonic/ whats app;
Preda catre aprovizionare, comanda lunara de consumabile din receptive, cat si de consumabile pentru desfasurarea orelor de teorie;
Se asigura ca totul este pregatit pentru buna desfasurare a cursurilor, atat cele din timpul saptamanii cat si a celor din weekend, conform protocolului de organizare deja existent, la care bineinteles ca poate contribuii cu sugestii de imbunatatiri;
Transmite remindere legate de desfasurarea cursurilor;
Respecta procedurile de lucru privind inscrierea cursantilor la sediul institutiei;
Preia clientul intrat in insitutie cu maxim de profesionalism;
Transmite in timp eficient informatiile primite de la clienti sau colaboratori, asigurand astfel comunicarea interdepartamentala;
Intocmeste documentele specifice formarii profesionale, necesare depunerii la Autoritatea Nationala de Calificari;
Intocmeste documente interne de formare profesionala tipizate (contracte de formare profesionala, conventii de practica)
Opereaza pe casa de marcat suma achitată de client conform modalităţii de plată (card/cash);
Tine evidenta platilor pe grupe de cursanti si trimite reminderele de plata;
Deschide si inchide centrul conform protocolului intern, pentru a parcurge toate etapele in mod cat mai eficient;
ACTIVITATI SUPORT
O buna cunoastere a spatiilor scolii (laboratoare) pentru a putea intervenii ocazional/ la nevoie in activitati de verificare a stocurilor sau a materilor prime pentru a oferii support dep. de aprovizionare si achizitii
Programul de lucru este Luni-Vineri.
Luni: 9.00-17.00
Marti-Joi: 10.00-18.00
Vineri: 9.00-17.00
Vor fi si weekend-uri cu activitate la care va fi necesara prezenta prin rotatie cu alti colegi (weekend-urile intra pe alt plan salarial sau se pot compensa cu alte zile libere in cursul saptamanii)
Beneficii:
Pachet salarial Basic Entry. Renegociere dupa primele 3 luni.
Se asigura masa in cadrul institutului, impreuna cu restul colectivului
Posibilitatea de a avea acces la formarea profesionala sau la cursuri de dezvoltare a abilitatilor culinare
Pregateste documentele necesare desfasurarii cursurilor/ atelierelor in cadrul scolii: suporturi de curs, retete, alte materiale necesare;
Se asigura de prezenta tuturor materialelor necesare bunei desfasurari a activitatii scolii;
Transmite informatiile solicitate cursantilor, partenerilor sau colaboratorilor, prin intermediul e-mailului sau acolo unde este necesar, telefonic/ whats app;
Preda catre aprovizionare, comanda lunara de consumabile din receptive, cat si de consumabile pentru desfasurarea orelor de teorie;
Se asigura ca totul este pregatit pentru buna desfasurare a cursurilor, atat cele din timpul saptamanii cat si a celor din weekend, conform protocolului de organizare deja existent, la care bineinteles ca poate contribuii cu sugestii de imbunatatiri;
Transmite remindere legate de desfasurarea cursurilor;
Respecta procedurile de lucru privind inscrierea cursantilor la sediul institutiei;
Preia clientul intrat in insitutie cu maxim de profesionalism;
Transmite in timp eficient informatiile primite de la clienti sau colaboratori, asigurand astfel comunicarea interdepartamentala;
Intocmeste documentele specifice formarii profesionale, necesare depunerii la Autoritatea Nationala de Calificari;
Intocmeste documente interne de formare profesionala tipizate (contracte de formare profesionala, conventii de practica)
Opereaza pe casa de marcat suma achitată de client conform modalităţii de plată (card/cash);
Tine evidenta platilor pe grupe de cursanti si trimite reminderele de plata;
Deschide si inchide centrul conform protocolului intern, pentru a parcurge toate etapele in mod cat mai eficient;
ACTIVITATI SUPORT
O buna cunoastere a spatiilor scolii (laboratoare) pentru a putea intervenii ocazional/ la nevoie in activitati de verificare a stocurilor sau a materilor prime pentru a oferii support dep. de aprovizionare si achizitii
Programul de lucru este Luni-Vineri.
Luni: 9.00-17.00
Marti-Joi: 10.00-18.00
Vineri: 9.00-17.00
Vor fi si weekend-uri cu activitate la care va fi necesara prezenta prin rotatie cu alti colegi (weekend-urile intra pe alt plan salarial sau se pot compensa cu alte zile libere in cursul saptamanii)
Beneficii:
Pachet salarial Basic Entry. Renegociere dupa primele 3 luni.
Se asigura masa in cadrul institutului, impreuna cu restul colectivului
Posibilitatea de a avea acces la formarea profesionala sau la cursuri de dezvoltare a abilitatilor culinare
Descrierea companiei
Horeca Culinary School, este Centrul de Formare Profesionala și orientare in cariera ce oferă de peste 13 ani cursuri de calificare si specializare în domeniul Horeca, programe educationale pentru pasionati, precum și traininguri menite sa intampine cerintele industriei ospitalității.
Este o institutie de formare profesionala a tinerilor și adultilor, bazat pe metode moderne de predare, intocmite dupa cele mai eficiente tehnici folosite in scolile din Europa, adaptate nevoilor si aspirațiilor individuale, în concordanță cu cerințele pieței.
Este o institutie de formare profesionala a tinerilor și adultilor, bazat pe metode moderne de predare, intocmite dupa cele mai eficiente tehnici folosite in scolile din Europa, adaptate nevoilor si aspirațiilor individuale, în concordanță cu cerințele pieței.
Publicat
13 Mart. 2023
Expiră
12 Apr. 2023
Joburi similare