Publicat 17 Aug 2020 | Reactualizat 16 Sep 2020 | Expiră 17 Sep 2020

Front Desk Officer

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Dacă eşti în căutarea unui job activ, într-un mediu de lucru tânăr, dacă iţi place să comunici cu oamenii şi eşti o persoană dinamică şi deschisă, orientată spre găsirea soluţiilor, postul nostru, Front Desk Officer este poziţia potrivită pentru tine. Dacă ai următoarele calităţi:

- Atitudine responsabilă faţă de locul de muncă;
- Orientare și dorinţă de dezvoltare la locul de muncă;
- Responsabilitate;
- Abilităţi de comunicare;
- Persoană organizată si dinamică;
- Spirit de echipă.

Aplică acum dacă te regăseşti în detalierea postului nostru!

Descrierea jobului

Cerintе:
- Abilităţi de comunicare prin telefon;
- Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet;
- Bune abilităţi de organizare şi planificare;
- Cunoştinte medii de limba engleză.

Responsаbilitаti :
- Desfaşoară activităţi de secretariat:
- Întocmeşte şi comandă necesarul de produse de papetărie şi protocol;
- Suport protocol şi alte activităţi în cadrul firmei pentru organizarea agendei zilnice;
- Realizează colectarea şi expedierea corespondenţei de orice tip, proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc;
- Întocmeşte diferite rapoarte şi documente în funcţie de solicitări.Desfăşoară activităţi de Customer Support:
- Preluarea şi gestionarea apelurile telefonice şi emailurile primite pe telefonul şi mailul oficial al companiei;
- Identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea informaţiilor corespunzătoare;
- Transmiterea informaţiilor necesare pentru soluţionarea situaţiilor cu care aceştia se confruntă;
- Contactarea clienţilor companiei, pentru diverse informaţii;
- Identificarea celor mai bune soluţii pentru client şi companie;
- Completarea şi gestionarea activă a bazei de date interne.

Constituie avantaj cunostinţele în unul dintre următoarele domenii:
- Experienţa anterioară în call center, customer service, relaţii cu clienţii;
- Permis de conducere categoria B.

Bеneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Bonuri de masa;
- Posibilitate de DEZVOLTARE profesională.

Descrierea companiei

BILKA este o companie 100% romaneasca, specializata in productia si dezvoltarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica, sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
In cei 13 ani de activitate, BILKA a devenit un important angajator pe piata muncii din Brasov, dezvoltandu-si numarul de angajati constant. Daca in anul infiintarii, 2007, compania inregistra 2 angajati, in prezent numarul acestora a ajuns la peste 500 si este in continua crestere.
Ca lider de piata, pozitie pe care compania o ocupa inca din anul 2012, BILKA investeste continuu in expansiune si imbunatatirea serviciilor si produselor, bazandu-se pe tehnologii de ultima ora, dar si pe angajati bine pregatiti.
Strategia si valorile dupa care BILKA se ghideaza implica dezvoltarea portofoliului de produse, dar si a personalului, pentru ca impreuna sa conduca spre o evolutie de succes.

Expirat
Front Desk Officer  -  Bilka Steel

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close