Publicat 13 Jun 2019 | Expiră 14 Jul 2019

Front desk officer

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Competente de comunicare scrisa si atentie la detalii, usurinta in stabilirea contactelor cu terti;
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
- Buna planificare si organizare;
- Atentie distributiva;
- Spirit de echipa;
- Rezistenta la stres;
- Flexibilitate in gandire.

Descrierea jobului

- Efectueaza sarcini de secretariat si administrative pentru activitatile curente ale asociatiei;
- Mentine relatia cu furnizorii si alte institutii, atunci cand este necesar;
- Asigura suport pentru toata echipa de implementare a proiectelor;
- Inregistreaza, organizeaza, arhiveaza, evalueaza si realizeaza prelucrarea informatiilor,
- Asigura aprovizionarea cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare;
- Tine evidenta materialelor consumabile;
- Scaneaza documentele din cadrul proiectelor si le arhiveaza corespunzator;
- Mentine legatura cu furnizorii de utilitati de la sediul asociatiei;
- Tine stocul echipamentelor din cadrul Asociatiei si intocmeste documente necesare pentru predare / primirea acestora;
- Asigura transmiterea informatiilor primite din afara asociatiei, persoanelor carora li se adreseaza;
- Sorteaza si inregistreaza documentele primite in registrul de intrari-iesiri al fiecarui proiect / al asociatiei;
- Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
- Mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor / partenerilor asociatiei;
- Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;
- Asigura o buna comunicare cu toate departamentele asociatiei si transmite corect si in timp util informatiile;
- Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul asociatiei.

Descrierea companiei

Asociația PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabilă este persoană juridică română de drept privat, cu scop nepatrimonial, nonprofit, neguvernamentală și independentă, avand misiunea de a contribui la dezvoltarea durabilă pe plan economic, social și cultural, la nivel local, regional şi naţional, în mediul urban şi rural. În ultimul an Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila a fost implicată în dezvoltarea și elaborarea a peste 39 de proiecte cofinanțate de Uniunea Europeană, având o arie de acoperire la nivel national si European, proiecte destinate României pentru implementarea de:

Programe de dezvoltare economică și antreprenorială, Programe educaționale și formative, Programe pentru dezvoltarea socială şi cultural artistică, Programe de perfecţionare profesională şi vocaţională, Programe de cercetare și dezvoltare, Programe de dezvoltare a mediului, Programe pentru dezvoltarea comunicațiilor și a societății internaționale.

Expirat
Front desk officer  -  Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila