Candidatul Ideal
* Atitudine pozitiva
* Bune abilităţi de comunicare verbală şi scrisă
* Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat ( scris, vorbit )
* Cunostinte PC si operatiuni cu perifericele: Microsoft Office, Outlook, internet, imprimanta, scanner, fax, xerox, centrala telefonica
* Experienta intr-un post similar constituie avantaj
* Locatia companiei este in apropierea statiei de metrou Anghel Saligny, transportul dus-intors fiind asigurat prin shuttle-ul companiei (de la statia de metrou la sediul firmei).
* Bune abilităţi de comunicare verbală şi scrisă
* Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat ( scris, vorbit )
* Cunostinte PC si operatiuni cu perifericele: Microsoft Office, Outlook, internet, imprimanta, scanner, fax, xerox, centrala telefonica
* Experienta intr-un post similar constituie avantaj
* Locatia companiei este in apropierea statiei de metrou Anghel Saligny, transportul dus-intors fiind asigurat prin shuttle-ul companiei (de la statia de metrou la sediul firmei).
Descrierea jobului
- Intampinarea clientilor si colaboratorilor- protocol;
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Asigurarea necesarului de consumabile si birotica
- Redactarea de documente;
- Asigurarea de suport pentru celelalte departamente ( Vanzari, Administrativ etc)
Descrierea companiei
SC ARROW INTERNATIONAL a fost înfiinţată în 1991 ca o companie cu 100% capital privat. Compania dezvoltă activitatea pe piata romaneasca ca distribuitor în domeniul echipamentelor de vanatoare, articole de pescuit sportiv, echipamente out-door si auto-aparare.
Joburi similare