Front Desk Assistant

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

 Căutăm o persoană organizată, riguroasă, perseverentă și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre la sediul din Constanta.

 Pentru îndeplinirea acestei misiuni este nevoie de:

- Bune abilități de comunicare orală și scrisă,
- Capacitate de a identifica, analiza și sintetiza informații,
- Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office),
- Seriozitate și simț al responsabilității dezvoltat,
- Atenție la detalii și capacitate de multitasking şi prioritizare,
- Cunoașterea limbii engleze –minim B2,
- Experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ/secretariat – reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

 În calitate de Front Desk Assistant vei asigura buna funcţionare administrativă a sediului din Constanta, cuprinzând atât activităţile legate de administrarea de personal, cât şi taskurile de organizare specificie activităşilor desfăşurate în sediu.

 Principalele tale responsabilităţi vor fi:

- Asigurarea suportului administrativ pentru diferite departamente, în funcție de cerere,
- Menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc),
- Asigurarea necesarului logistic și gestionarea comenzilor către furnizori,
- Transmiterea de informaţii necesare departamentelor Travel pentru organizare călătorii (transport, cazări etc.),
- Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau şedințelor de lucru,
- Completarea, organizarea şi pastrarea evidentelor actelor, corespondenţă, CIM, adeverinţe, încetări CIM.


Beneficii:

- Formare la nivelul companiei;
- Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
- Pachet salarial atractiv.

Descrierea companiei

 VEO Worldwide este un furnizor de servicii B2B, cu sediul în Europa, cu 15 ani de activitate. În 2006, când NOZ (liderul European in clearance) a început extinderea în Europa de Est și Africa, VEO s-a îndrăgostit rapid de viziunea și mediul său agil, împingând mereu lucrurile pentru a descoperi mai mult această afacere uimitoare de clearance și economie responsabilă.

Prin urmare, am adăugat propria noastră cultură dinamică și mentalitate la tot ceea ce am întâlnit la NOZ. Căutăm în permanență soluții care să ajute proprietarii de afaceri să își valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, produse cu termene de valabilitate scurte, comenzi anulate etc.) și să devină eficiente.


Cu toate acestea menționate, VEO își consolidează brandul bazat pe angajament, transparență, solidaritate, îmbunătățire constantă și competență.

Publicat 22 ian. 2022 Reactualizat 19 feb. 2022 Expiră 21 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.