Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Dacă eşti în căutarea unui job activ, într-un mediu de lucru tânăr, dacă iţi place să comunici cu oamenii şi eşti o persoană dinamică şi deschisă, orientată spre găsirea soluţiilor, postul nostru, Front Desk and Customer Support Officer este poziţia potrivită pentru tine. Dacă ai următoarele calităţi:
- Atitudine responsabilă faţă de locul de muncă;
- Orientare și dorinţă de dezvoltare la locul de muncă;
- Responsabilitate;
- Abilităţi de comunicare;
- Persoană organizată si dinamică;
- Spirit de echipă.
Aplică acum dacă te regăseşti în detalierea postului nostru!
Cerintе:
- Abilităţi de comunicare prin telefon;
- Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet;
- Bune abilităţi de organizare şi planificare;
- Cunoştinte medii de limba engleză.
Responsаbilitаti :
Desfasoara activitati de secretariat
- Intocmeste si comanda necesarul de produse de papetarie si protocol
- Suport protocol si alte activitati in cadrul firmei pentru organizarea agendei zilnice
- Realizeaza colectarea si expedierea corespondentei de orice tip, proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc.
- Intocmeste diferite rapoarte si documente in functie de solicitari
Desfasoara activitati de Customer Support
- Preluarea si gestionarea apelurile telefonice si emailurile primite pe telefonul si mailul oficial al companiei
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea informatiilor corespunzatoare
- Transmiterea informatiilor necesare pentru solutionarea situatiilor cu care acestia se confrunta
- Contactarea clientilor companiei, pentru diverse informatii
- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;
- Completarea si gestionarea activa a bazei de date interne
Constituie avantaj cunostinţele în unul dintre următoarele domenii:
- Experienţa anterioară în call center, customer service, relaţii cu clienţii;
- Permis de conducere categoria B.
Bеneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Bonuri de masa;
- Posibilitate de DEZVOLTARE profesională.
BILKA este o companie 100% romaneasca, specializata in productia si dezvoltarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica, sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
In cei 13 ani de activitate, BILKA a devenit un important angajator pe piata muncii din Brasov, dezvoltandu-si numarul de angajati constant. Daca in anul infiintarii, 2007, compania inregistra 2 angajati, in prezent numarul acestora a ajuns la peste 500 si este in continua crestere.
Ca lider de piata, pozitie pe care compania o ocupa inca din anul 2012, BILKA investeste continuu in expansiune si imbunatatirea serviciilor si produselor, bazandu-se pe tehnologii de ultima ora, dar si pe angajati bine pregatiti.
Strategia si valorile dupa care BILKA se ghideaza implica dezvoltarea portofoliului de produse, dar si a personalului, pentru ca impreuna sa conduca spre o evolutie de succes.
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles