Candidatul Ideal
Ne dorim ca tu sa vii cu:
Experienta: minim 2 ani in activitati financiare relevante;
Abilitati de comunicare si relationare cu ceilalţi salariaţi/clienti;
Capacitate de memorare;
Creativitate;
Orientare spre rezultate;
Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor;
Competente:
- cunostiinte PC : Outlook, Excel, Word;
- cunostinte SAP;
- limbi straine: engleza;
Alte cerinte:
- responsabilitate si corectitudine;
- dorinta de a invata, evolua si promova;
Experienta: minim 2 ani in activitati financiare relevante;
Abilitati de comunicare si relationare cu ceilalţi salariaţi/clienti;
Capacitate de memorare;
Creativitate;
Orientare spre rezultate;
Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor;
Competente:
- cunostiinte PC : Outlook, Excel, Word;
- cunostinte SAP;
- limbi straine: engleza;
Alte cerinte:
- responsabilitate si corectitudine;
- dorinta de a invata, evolua si promova;
Descrierea jobului
Responsabilitatile tale vor fi:
- Participarea, alaturi de echipa de proiect, la implementarea sistemelor de raportare financiara si planificare;
- Realizarea rapoarte periodice sau ad-hoc cu privire la activitatea pe care o desfasoara, la cererea superiorului ierarhic;
- Propui imbunatatiri ale proceseleor in aria in care isi desfasoara activitatea;
- Aplici metode si practici de lucru standardizate pentru indeplinirea obiectivelor trasate de catre managerul ierarhic (dupa caz managerul de proiect/coordonator);
- Oferi suport tehnic in extragerea informatiilor necesare intocmirii diverselor rapoarte pentru departamentele financiare;
- Urmaresti acuratetea datelor introduse in sistemul informatic contabil;
- Construiesti si adaptezi sistemul de raportare financiara interna si externa (management accounting);
- Contribui la elaborarea si dezvoltarea tool-urilor si rapoartelor dezvoltate in cadrul departamentului, precum si a celor implementate la nivelul companiei;
- Participi activ in perioada auditului intern si extern;
- Realizezi, la solicitarea managerului direct, alte sarcini ce tin de aria sa de responsabilitate;
Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.
Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
· Pachet de beneficii flexibile;
· Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
· Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
· Oportunitati de crestere in cariera si mobilitate interna.
Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! 😊
- Participarea, alaturi de echipa de proiect, la implementarea sistemelor de raportare financiara si planificare;
- Realizarea rapoarte periodice sau ad-hoc cu privire la activitatea pe care o desfasoara, la cererea superiorului ierarhic;
- Propui imbunatatiri ale proceseleor in aria in care isi desfasoara activitatea;
- Aplici metode si practici de lucru standardizate pentru indeplinirea obiectivelor trasate de catre managerul ierarhic (dupa caz managerul de proiect/coordonator);
- Oferi suport tehnic in extragerea informatiilor necesare intocmirii diverselor rapoarte pentru departamentele financiare;
- Urmaresti acuratetea datelor introduse in sistemul informatic contabil;
- Construiesti si adaptezi sistemul de raportare financiara interna si externa (management accounting);
- Contribui la elaborarea si dezvoltarea tool-urilor si rapoartelor dezvoltate in cadrul departamentului, precum si a celor implementate la nivelul companiei;
- Participi activ in perioada auditului intern si extern;
- Realizezi, la solicitarea managerului direct, alte sarcini ce tin de aria sa de responsabilitate;
Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.
Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
· Pachet de beneficii flexibile;
· Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
· Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
· Oportunitati de crestere in cariera si mobilitate interna.
Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! 😊
Descrierea companiei
De 30 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Joburi similare
- 20 Iun. 2025
Chief Financial Officer
Grupul de firme TCE – servicii logistica si transporturi
București10000 RON net / lună