Candidatul Ideal
- Studii de licenta/master in Finante/Economie/Comert;
- Experienta de minim 3 ani pe domeniul controlului financiar, analize financiare, audit, raportare sau gestionare a investițiilor;
- Cunoștințe bune în domeniul managementului, analizei și planificării situațiilor financiare;
- Nivel avansat de lucru in Microsoft Office;
- Abilitati analitice foarte bine dezvoltate si gandire critica;
- Aptitudini de prezentare si gandire strategica;
- Orientare catre rezultate si performanta;
- Aptitudini IT ( sisteme legate de managementul informațiilor);
- Nivel avansat de engleza – scris si vorbit.
Descrierea jobului
- Partener financiar (Finance Business Partner) pentru departamentul Comercial, prin furnizarea de informații adecvate pentru luarea deciziilor si realizarea obiectivelor financiare;
- Planificarea, gestionarea și elaborarea procesului de bugetare anuală, prognoze și planuri de business pe termen lung și comunicarea acestora către părțile interesate relevante, pentru a oferi direcție pentru business în conformitate cu obiectivele Companiei;
- Analizarea performanței actuale față de buget / forecast / estimari pentru a obține informații cu privire la progresul actual și intelegerea variațiilor;
- Transmiterea informatiilor relevante din analiza datelor si recomandari pentru optimizarea performanței actuale si a indicatorilor financiari;
- Prezentarea constatărilor analizelor de performanta într-un mod clar și consiliere financiara, de obicei prin organizarea unor mese rotunde sau a unor întâlniri formale recurente;
- Parteneriat cu zona alocată pentru reducerea riscurilor prin construirea de scenarii și identificarea oportunităților pentru a asigura realizarea obiectivelor financiare;
- Colaborarea cu zona alocata pentru optimizarea inițiativelor strategice și asigurarea controalelor, asigurand înțelegerea și respectarea standardelor contabile si realizarea de analize de business case;
- Colectarea feedback-ului privind pachetul de raportare existent și implementarea schimbarilor necesare, în conformitate cu nevoile actuale ale utilizatorilor;
- Proiectarea și testarea instrumentelor de planificare pentru domeniul de expertiză pentru a crea mai multa transparenta in procesul de planificare pe baza tuturor indicatorilor de impact;
- Sprijinirea deciziilor strategice prin colaborarea cu echipe inter-departamentale pentru a colecta și a analiza ipotezele și datele pentru modelele financiare;
- Colaborarea stransa cu echipele de Finance Business Partners și cu echipa de Business Planing & Performance pentru a asigura o bună înțelegere și perspectivă asupra complexităților unității de afaceri.
#Mega beneficiile:
- Mod de lucru hibrid si program flexibil;
- Card de tichete de masa;
- Bonus anual de performanta;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru diverse evenimente din viata ta;
- Abonament la Bookster;
- Abonament si reduceri la diverse Sali de sport;
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Descrierea companiei
Noi suntem Mega, parte din Grupul Ahold Delhaize, retailer international prezent in Europa, Statele Unite si Asia. Suntem unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, cu o retea de peste 750 de magazine sub marcile Mega Image, Shop&Go si Gusturi Romanesti, la care se adauga si cele 2 centre logistice.
In Mega, promisiunile facute clientilor si colegilor nostri inseamna actiuni la care lucram zi de zi.
Sa fim un loc de cumparaturi mai bun!
Venim in intampinarea clientilor nostri cu un portofoliu de marci proprii perfect adaptat unui stil de viata modern, indiferent de tipul de magazin pe care il aleg. In plus, in magazinele de tip Concept Special, clientii se bucura de o experienta aparte la cumparaturi datorita zonelor special amenajate.
Sa fim un loc de munca mai bun!
In egala masura, promisiunile inseamna actiuni la care lucram constant si atunci cand vorbim despre colegii nostri, pentru ca ne dorim ca toti sa se simta bine la locul de munca, sa se simta ei insusi in Comunitatea Mega, sa ia parte la programe de educatie continua si sa aiba sanse de dezvoltare profesionala.
Sa fim un vecin mai bun!
De la clientii nostri am invatat ca pentru a-i inspira cu adevarat, trebuie sa fim parte din viata lor si dincolo de spatiul magazinelor. Si exact asta facem an de an: suntem suporteri activi ai mediului inconjurator, sustinem cauze sociale si ne bucuram impreuna la evenimente culturale, sportive, la festivaluri de muzica si de street food.
Cu alte cuvinte, noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Daca iti doresti sa afli mai multe lucruri despre noi ca angajator sau doar sa fii la curent cu rolurile disponibile din acest moment din cadrul Mega Image, te invitam sa accesezi sectiunea noastra de cariere aici https://www.mega-image.ro/cariera-ta-la-mega
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Suntem prezenti in: Bucuresti, Ilfov, Ialomita, Iasi, Bacau, Bihor, Brasov, Calarasi, Cluj, Constanta, Dambovita, Giurgiu, Prahova, Sibiu, Timis, Vrancea.