Facility manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Departamentul Administrativ al companiei noastre doreste sa isi mareasca echipa cu un nou coleg sau noua colega, cu un minim de experienta in gestionarea si administrarea punctului de lucru si al patrimoniului acestuia.
Cerinte :
- studii medii sau superioare
- bune capacitati de comunicare
- cunostinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook)
- abilitate de invatare rapida
- capacitate de planificare si organizare
- capacitate de adaptare rapida si capacitate decizionala
- cunostinte tehnice reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Job-ul presupune implicarea in cadrul departamentului Administrativ, dupa cum urmeaza :
- gestionarea perimetrului punctului de lucru (hala, depozite si birouri)
- administreaza si raspunde de pastrarea bunurilor de natura mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
- ofera informatii referitoare la derularea contractelor existente clientilor existenti si informatii potentialilor clienti despre locatie, conditii contractuale, etc
- intocmire rapoarte si situatii referitoare la situatia patrimoniului si a contractelor aflate in desfasurare
- participa la organizarea, planificarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de dezvoltare, mentenanta si conservare
- gestioneaza spatiile inchiriate si urmareste incasarile facturilor aferente

Descrierea companiei

Cu o indelungata experienta in spate, impreuna cu o echipa de consultanta tanara si ambitioasa, am conceput un plan de viitor, ce cuprinde mai multe proiecte ce vor urma a fi realizate in perioada urmatoare.
Publicat 28 apr. 2022 Reactualizat 26 mai 2022 Expiră 28 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.