Expert financiar bancar Contabilitate si Controlling - WFH

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Experienta anterioara de minim 3 ani, din care 2 ani in institutii financiar-bancare;
Cunostinte economice si financiare (inclusiv cunostinte privind standardele IFRS si Basel III);
Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic/finante-contabilitate, cibernetica;
Cunoasterea activitatii bancare, a legislatiei financiar-bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului;
Cunostinte generale despre produsele si serviciile bãncii, cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii;
Cunostinte IT: pachetul MS Office;
Limba engleza – nivel mediu sau avansat;
SAP si SIBCOR reprezinta un avantaj.

PR/021443

Descrierea jobului

Efectuarea inregistrarilor contabile in aplicatiile IT specifice, in conformitate cu metodologia contabila, aplicand politicile contabile ale Bancii si prevederile standardelor internationale de raportare financiara (IFRS);
Verificarea inregistrarilor pentru cheltuieli generale bancare, achizitii de bunuri, inregistrari contabile din sfera operatiunilor cu clientela;
Participarea la intocmirea corecta a raportarilor catre Grup, Autoritatea Fiscala (ANAF/Ministerul Finantelor) si alte institutii;
Initierea/verificarea si autorizarea platilor catre furnizorii de bunuri si servicii in aplicatia informatica (SIBCOR);
Inregistrarea in evidenta contabila a Bancii (aplicatiile SAP, SIBCOR dupa caz) a tuturor documentelor primare/justificative (facturi pentru achizitii de bunuri si servicii, deconturi de cheltuieli, comisioane interbancare, cheltuieli cu salarii, etc.), operatiuni legate de activitatea de economisire/operatiuni legate de clientela, si alte operatiuni contabile legate de activitatea operationala solicitate de catre directiile Clienti si Recuperare Credite si departamentul de Urmarire si Administrare Credite, in baza documentelor justificative transmise;
Inregistrarea/verificarea in evidenta contabila (SIBCOR) a operatiunilor de trezorerie;
Pastrarea evidentei si intretinerea bazei de date referitoare la mijloace fixe;
Efectuarea descarcarii lunare a cheltuielilor in avans din aplicatia SAP;
Deschiderea/modificarea/inchiderea conturilor interne;
Inregistrarea in evidenta contabila a provizioanele pentru riscuri si cheltuieli;
Participarea la intocmirea/verificarea raportarilor catre autoritatea de reglementare (BNR), la intocmirea altor raportari catre autoritati locale (Fondul de Garantare al Depozitelor, Institutul National de Statistica, ANAF), la intocmirea raportarilor catre Grup;
Verificarea lunara, prin sondaj, a Registrului de Mijloace Fixe (stoc, intrari, iesiri) precum si calculul amortizarii lunare cu sumele aferente postate in evidenta contabila a bancii;
Monitorizarea trecerii pe cheltuieli a sumelor platite in avans, aferente contractelor, facturilor si altor documente justificative emise de furnizorii de servicii;
Monitorizarea si reconcilierea conturilor de debitori si creditori diversi si celelalte conturi din balanta de verificare a Bancii aflate in gestiunea directiei Contabilitate si Controlling;
Furnizarea de informatii privind soldurile conturilor din evidenta contabila catre entitatile functionale responsabile in cadrul procesului de inventariere periodica/anuala a patrimoniului Bancii;
Participarea la actualizarea "Planului de conturi", asigurand detalierea acestuia in functie de necesitatile impuse de anumite reglementari sau de necesitatile proprii de raportare ale Bancii si ale Grupului;
Pastrarea, gestionarea si pregatirea pentru arhivare a documentelor contabile;
Participarea la elaborarea cerintelor pentru dezvoltarea aplicatiilor informatice si participarea la testarea acestora;
Participarea la elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru;
Asigurarea intocmirii de rapoarte si furnizarea de informatii la solicitarea directorului directiei sau a managementului.

Descrierea companiei

Lugera - The People Republic… entuziaști și diferiți! … întotdeauna de ajutor la momentul potrivit! … pricepuți și prompți! … hmm, aproape că uitam: furnizor de servicii integrate de HR întotdeauna cu zâmbetul pe buze!…

Aceasta este, în câteva cuvinte, echipa Lugera din România. Pentru mai multe detalii, vă așteptăm pe site (www.lugera.ro) sau la sediile noastre din țară.

Vă mulțumim pentru încredere :)

În București ne găsiți pe Strada Vulturilor 98, clădirea Grawe, P,1,2,3,4, sector 3.

E-mail: office@lugera.ro

Telefon: +40 (0) 21 3187120, 0800 0800 70.

Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca Grupul de companii Lugera să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la dataprotection@lugera.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către Grupul de companii Lugera puteți găsi pe www.lugera.ro.

Publicat 27 oct. 2021 Expiră 26 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos