Publicat 28 Mai 2020 | Reactualizat 27 Iun 2020 | Expiră 28 Iun 2020

Expert administrare proiecte - Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
  • Certificare in domeniul managementului de proiect emisa de PMI;
  • Experienta profesionala de minim 3 ani in administrarea de proiecte (experienta in institutii financiare, asigurari, pensii constituie un avantaj);
  • Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
  • Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control; organizare a timpului;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Descrierea jobului

Rolul postului
Raspunde de gestionarea adecvata a portofoliului de proiecte in concordanta cu obiectivele strategice ale Bancii.

  • Contribuie la elaborarea standardelor si procedurilor de gestionare a proiectelor in cadrul Bancii;
  • Participa la definirea criteriilor de prioritizare a proiectelor si propune ajustarea acestora, daca este cazul;
  • Asigura revizuirea periodica a portofoliului de proiecte din perspectiva stadiului de implementare al proiectelor, resurselor alocate, criteriilor de prioritizare;
  • Analizeaza initiativele provenite de la unitatile Bancii;
  • Monitorizeaza evolutia proiectelor (de la initiere pana la finalizare) si intocmeste prezentarile pentru Comitetul de Proiecte cu privire la status-ul acestora;
  • Mentine legatura cu echipele de proiect si asigura suport in aplicarea metodologiei de proiect;
  • Urmareste alocarea si optimizarea resurselor proiectelor la nivel de portofoliu, inclusiv implicare in activităţi de analiză şi estimare a costurilor, elaborare a bugetelor, planificare si alocare/realocare a resurselor financiare si umane conform necesităţilor, precum si monitorizarea respectării planurilor si bugetelor aprobate.
  • Identifica potentialele conflicte/dependente intre initiativele si proiectele in derulare si propune modalitati de gestionare;
  • Colaboreaza cu directiile de specialitate in vederea analizarii factorilor ce ar genera riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
  • Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si evaluarea proiectelor;
  • Intocmeste materiale si analize din domeniul propriu de activitate.

Expirat
Expert administrare proiecte - Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte  -  CEC BANK SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close