
Expert achizitii publice
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic
- Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publice
- Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 3 ani
- Experienta de minim 3 ani in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala
- Constituie un avantaj experienta de minim 2 ani in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare
- Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania
- Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP
- Buna cunoastere a limbii engleze
- Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office
Descrierea jobului
- Pregatirea in bune conditii a documentatiei necesare participarii societatii la proceduri de achizitie publica/sectoriala si private, interne si internationale
- Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator
- Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
- Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
- Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului
- Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
- Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de alte parti pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor din documentatia de atribuire)
- Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica/sectoriala, conform specializarii sale
- Functie de experienta profesionala, poate participa la pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte incluse in planul de achizitii in cadrul contractelor de servicii incheiate de angajator, conform specializarii sale
- Functie de experienta profesionala, poate asigura asistenta autoritatii/entitatii contractante pe perioada derularii procedurii de achizitie pana la semnarea contractului
- Functie de experienta profesionala, poate participa in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare organizate in cadrul clientilor si/sau angajatorului
Descrierea companiei
ROMAIR CONSULTING este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in anul 1997 pentru a oferi servicii de consultanta in afaceri si management, proiectare si inginerie. Profesionalismul, experienta acumulata si buna reputatie reprezinta cartea de vizita a Romair oferita partenerilor actuali si viitori.
Romair Consulting dezvolta proiecte mari de infrastructura pentru autoritati publice, in domenii variate – drumuri, poduri, alimentari cu apa, managementul deseurilor, canalizare, tratarea apei, protectia mediului, infrastructura de turism. De asemenea, compania implementeaza proiecte cu finantare europeana pentru dezvoltarea resurselor umane. Bazandu-se pe experienta acumulata de-a lungul timpului, expertii Romair Consulting isi construiesc proiectele pornind de la un concept fezabil, rezultat din cerintele clientilor dar si a nevoilor societatii, respectand standardele de protectia mediului.
Romair Consulting este un nume deja cunoscut si afirmat in mediul romanesc de consultanta si proiectare, prin exercitarea rolului sau distinct, trasat inca de la infiintare: acela de a promova proiecte investitionale prin abordarea unor instrumente specifice de finantare.
- 23 Mart. 2023
Responsabil achizitii publice: SEAP/SICAP
Bogjoinery Prod-industrial S.R.L.
4000 - 7000 RON net / lunăSlatina -
-