Publicat 11 Ian 2017 | Reactualizat 08 Feb 2017 | Expiră 12 Feb 2017

Executive Assistant | Business Process Solutions

1 post |  Aplicare externa
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidații potriviți trebuie să îndeplinească cât mai multe dintre următoarele cerințe:
• Minim 3 ani asistenta de management / experiență administrative (experienta anterioara intr-o firma de consultanta reprezinta un avantaj)
• Bune abilitati de operare PC (MS Office, baze de date, Internet)
• Excelente abilitati de comunicare, atât verbal cât și în scris, în limba română, si engleză mediu
• Abilități tehnice și ușurința de a lucra cu diverse sisteme
• Bune abilitati de organizare, orientare la detalii, capacitati de prioritizare eficienta si spirit intuitiv
• Loialitate și discreție, disponibilitatea de a fi un membru dedicat echipei.

Descrierea jobului

Practica noastra de Business Process Solutions ajută clienții noștri sa-si optimizeze performanța in afaceri prin procese precum contabilitate, fiscalitate, resurse umane, astfel încât acestia sa-si poată concentra eforturile asupra propriilor lor afaceri.
Pentru echipa noastra cautam un coleg/o colega experimentata pentru rolul de Executive Assistant.
Responsabilitati principale:
• Deserveste dedicat Partenerul care coordoneaza divizia de Business Process Solutions, furnizand servicii administrative (editarea și formatarea documentelor, prelucrarea datelor si diverselor rapoarte specifice)
• Se ocupa de aranjamentele de călătorie (bilete de avion, rezervare la hotel, taxi, săli de întâlnire)
• Reprezinta principalul contact cu echipele de consultanti detasate la sediul clientilor, prin mentinerea unei comunicari constante (centralizarea concediilor, pontajelor, situatii tichete de masa, inregistrare deconturi, actualizare anuala certificari, etc) cat si cu echipa locala
• Contabilitate primara: se asigura de corectitudinea facturarii clientilor diviziei, verifica acuratetea datelor, prelucreaza rapoarte lunare/anuale, urmareste situatia veniturilor
• Actualizeaza informații în diferite baze de date si prelucreaza diverse rapoarte interne
• Mentine legătura cu funcțiile suport din companie (financiar, HR, marketing, office management, juridic, IT)
• Este responsabil/a de procesele interne de evaluare a riscului si conflictelor de interese asociate specificului activitatii (implica lucrul cu diverse sisteme interne si o colaborare eficienta cu departamentul de servicii centralizate din Polonia)
• Acorda sprijin în pregătirea contractelor si actelor aditionale
• Gestioneaza fluxul corespondentei interne/externe, cat si o utilizare eficienta a resurselor firmei (curieri, soferi, arhivatori)
• Se implica si in alte activitati specifice departamentului, in functie de disponibilitate.

Descrierea companiei

Deloitte in Romania is the one of the leading professional services organizations in the country, providing services in four professional areas ‑ audit and risk services, tax, consulting and financial advisory services. Deloitte in Romania is an affiliate of Deloitte Central Europe, an organization devoted to excellence in providing professional services and advice, focused on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries, with access to the deep intellectual capital of more than 200,000 people worldwide.

Expirat
Executive Assistant | Business Process Solutions  -  Deloitte Romania