Candidatul Ideal
HALMADENT isi mareste echipa. Daca te consideri o persoana dinamica, responsabila si zambitoare si indeplinesti criteriile pe care noi le cautam, asteptam sa te cunoastem!
Ne dorim sa ai:
– experienta in domeniu minim 5 ani;
– studii superioare economice;
– dinamism, seriozitate, eficienta;
– cunostinte solide teoretice si practice de contabilitate si fiscalitate;
– capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita;
– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de modificarile legislative;
– experienta in utilizarea softului de contabilitate SAGA;
Ne dorim sa ai:
– experienta in domeniu minim 5 ani;
– studii superioare economice;
– dinamism, seriozitate, eficienta;
– cunostinte solide teoretice si practice de contabilitate si fiscalitate;
– capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita;
– preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de modificarile legislative;
– experienta in utilizarea softului de contabilitate SAGA;
Descrierea jobului
- colectarea, analiza si interpretarea datelor economico-financiare ale societatii;
- centralizarea tuturor datelor datelor economico financiare ale societatii;
- intocmirea raportului lunar privind situatia economico-financiara a societatii;
- verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori ;
- urmarirea situatiilor financiare;
- colaboreaza la intocmirea situatiilor financiare si contabile la nivel de societate;
- colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- inregistreaza cronologic si sistematic documentele primare in sistemul contabil;
- verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate;
- verifică legalitatea și exactitatea datelor din documentele de evidență gestionară;
- asigură evidența corectă a rezultatelor activității economico-financiare;
- intocmește și transmite orice situație economico-financiară solicitată de conducerea societatii;
- urmarirea zilnica a soldurilor, verificarea incasarilor, informarea scrisa a clientilor cu privire la soldurile scadente / restante;
- emiterea bonurilor de consum;
- colaborarea interna cu departamentele comercial/logistica-facturare;
- emiterea extraselor de cont anuale si ori de cate ori este nevoie;
- atributii in contabilitatea generala, arhivarea documentelor procesate respectand prevederile legale in acest sens;
- verificari lunare pentru conturile contabile pe care se lucreaza;
- pregatirea documentatiei necesare in vederea participarii la licitatii.
Beneficii:
- Salariu competitiv care se discuta in urma interviului;
- Pachet de beneficii;
- Program de lucru – Luni-Vineri - 8 ore/zi;
- Mediu de lucru profesionist, intr-o echipa unita care va contribui la dezvoltarea ta profesionala.
- centralizarea tuturor datelor datelor economico financiare ale societatii;
- intocmirea raportului lunar privind situatia economico-financiara a societatii;
- verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori ;
- urmarirea situatiilor financiare;
- colaboreaza la intocmirea situatiilor financiare si contabile la nivel de societate;
- colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- inregistreaza cronologic si sistematic documentele primare in sistemul contabil;
- verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate;
- verifică legalitatea și exactitatea datelor din documentele de evidență gestionară;
- asigură evidența corectă a rezultatelor activității economico-financiare;
- intocmește și transmite orice situație economico-financiară solicitată de conducerea societatii;
- urmarirea zilnica a soldurilor, verificarea incasarilor, informarea scrisa a clientilor cu privire la soldurile scadente / restante;
- emiterea bonurilor de consum;
- colaborarea interna cu departamentele comercial/logistica-facturare;
- emiterea extraselor de cont anuale si ori de cate ori este nevoie;
- atributii in contabilitatea generala, arhivarea documentelor procesate respectand prevederile legale in acest sens;
- verificari lunare pentru conturile contabile pe care se lucreaza;
- pregatirea documentatiei necesare in vederea participarii la licitatii.
Beneficii:
- Salariu competitiv care se discuta in urma interviului;
- Pachet de beneficii;
- Program de lucru – Luni-Vineri - 8 ore/zi;
- Mediu de lucru profesionist, intr-o echipa unita care va contribui la dezvoltarea ta profesionala.
Descrierea companiei
Partener de încredere al brandurilor de prestigiu la nivel mondial, cu peste 20 ani de experiență, HALMADENT importă și distribuie echipamente stomatologice de calitate în toată țara. Profesionalismul echipei, seriozitatea, loialitatea, flexibilitatea și deschiderea în fața provocărilor sunt valorile care stau la baza parteneriatelor pe termen lung dezvoltate de HALMADENT.
Joburi similare