Economist

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Economist:
1. Contabilitate economica si de gestiune
2. Operatiuni financiare si trezorerie
  • Studii superioare economice;
  • Experienta de minim 3 ani într-o poziție similara (experienta in cadrul unei companii de constructii prezinta avanataj);
  • Cunostinte specifice: legislatie financiar-contabila; contabilitate financiara si de gestiune;
  • Bune cunostinte de operare PC : MS Office; WMS;
  • Abilitati de planificare si organizare, atenție la detalii;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Gandire analitica si capacitatea de a lucra eficient cu un volum mare de date

Descrierea jobului

1. Contabilitate economica si de gestiune
  • Intocmirea şi completarea documentelor primare contabile;
  • Introducere date in programul de contabilitate;
  • Evidenta stocurilor si mentinerea corecta a inregistrarilor referitoare la stocuri;
  • Evidenta mijloace fixe;
  • Efectuarea de analize contabile specifice;
  • Participarea la intocmirea , analiza si verificarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli;
  • Intocmirea de situatii analitice de cont – cu stabilirea componentelor in baza balantei de verificare;
  • Completarea registrelor contabile;
  • Intocmire situatii financiare anuale / semestriale;
  • Calculul Impozitului pe profit;
  • Contabilitatea de gestiune – intocmire balanta , verificare si analiza rezultate;
2. Operatiuni financiare si trezorerie
  • Intocmirea şi completarea documentelor primare contabile;
  • Introducerea datelor in programul de contabilitate;
  • Evidenta imprumuturilor si mentinerea relatiei cu bancile;
  • Operatiuni de cash – flow;
  • Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
  • Contabilizeaza si inregistreaza deconturile si alte documente justificative atasate Registrelor de casa;
  • Calcul drepturi salariale;
  • Inregistrare extrase de cont;
  • Inregistrare facturi furnizori prestatii diverse;
  • Efectueaza componente ale soldurilor conturilor; punctaje pe fise cu clientii si furnizorii; efectuare plati furnizori si centralizare evidente plati;
  • Verificare si analiza solduri conturi contabile;
  • Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
  • Intocmirea de rapoarte cerute de superior

Descrierea companiei

HIDROCONSTRUCTIA S.A (firma ”in insolventa” „in insolvency” „en procedure collective”), a executat toate investitiile hidroenergetice din tara si lucrarile conexe si colaterale aferente in cei peste 55 de ani de activitate. In prezent, compania are ca domeniu principal de activitate executia de lucrari publice sau private din domeniul constructiilor civile si industriale, de drumuri si poduri, gospodarirea apelor, imbunatatiri funciare, instalatii, edilitare, alimentari cu apa si canalizari, etc., precum si alte activitati din sfera productiei materiale sau a serviciilor.

Publicat 11 mai 2022 Expiră 10 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.