
Economist
YILDIZ ENTEGRE ROMANIA S.A.
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
· Studii superioare economice;
· Experiență în domeniul financiar-contabil minimum 2 ani;
· Capacitate de analiză și sinteză;
· Capacitate de planificare și organizare;
· Atenție la detalii;
· Capacitatea de a respecta termenele limită;
· Utilizator avansat al limbii engleze;( constituie un avantaj)
· Utilizare Microsoft Office la nivel mediu;
· Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP; (constituie un avantaj);
· Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar contabil.
· Experiență în domeniul financiar-contabil minimum 2 ani;
· Capacitate de analiză și sinteză;
· Capacitate de planificare și organizare;
· Atenție la detalii;
· Capacitatea de a respecta termenele limită;
· Utilizator avansat al limbii engleze;( constituie un avantaj)
· Utilizare Microsoft Office la nivel mediu;
· Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP; (constituie un avantaj);
· Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar contabil.
Descrierea jobului
Verifica facturile emise in legatura cu livrarea de bunuri si centralizeaza documentele aferente intocmind setul complet de documente prevazut de legislatia in vigoare in legatura cu facturile emise;
Realizeaza arhivarea facturilor emise si a setului complet de documente in sistemul informatic ;
Verifica sumele incasate de la clienti si realizeaza activitatea de clearing;
Colecteaza ,verifica si inregistreaza facturile emise de furnizori pentru toate tipurile de achizitii in termenele stabilite privind inchiderea de luna ;
Generarea periodica de rapoarte privind sumele de urmeaza a fi platite catre furnizori si termenele de plata aferente;
Reconcilierea si realizarea periodica de punctaje cu furnizori;
Verificarea sumelor platite in schimbul facturilor inregistrate si realizarea activitatii de clearing.
Realizeaza arhivarea facturilor emise si a setului complet de documente in sistemul informatic ;
Verifica sumele incasate de la clienti si realizeaza activitatea de clearing;
Colecteaza ,verifica si inregistreaza facturile emise de furnizori pentru toate tipurile de achizitii in termenele stabilite privind inchiderea de luna ;
Generarea periodica de rapoarte privind sumele de urmeaza a fi platite catre furnizori si termenele de plata aferente;
Reconcilierea si realizarea periodica de punctaje cu furnizori;
Verificarea sumelor platite in schimbul facturilor inregistrate si realizarea activitatii de clearing.
Publicat
5 mai 2022
Reactualizat
12 mai 2022
Expiră
4 iun. 2022
Joburi similare