check_circle

Job verificat

|Publicat 05 Mar 2019 | Reactualizat 02 Apr 2019 | Expiră 05 Apr 2019

ECONOMIST

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Absolvent studii superioare in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune, Finante-Banci);
Experienta profesionala de minimum 3 an pe un post similar;
Experienta in utilizarea unui program de contabilitate - contituie avantaj cunoasterea NAVISION ;
Cunostinte solide de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
Cunostinte de operare PC – Microsoft Office;

Descrierea jobului

Raspunde de inregistrarea zilnica a extrasului de banca si a Registrului de Casa;
Raspunde de intocmirea corecta a Ordinelor de plata la scadenta catre furnizori si buget;
Urmareste incasarea Cecurilor si a Biletelor la Ordin la scadenta, impreuna cu functionarii bancari;
Verifica si inregistreaza deconturile aprobate in prealabil de Sefii de departament;
Verifica conturile de trezorerie (casa, banci, avansuri spre decontare, debitori diversi, creditori diversi);
Acorda avansuri de trezorerie personalului pe baza documentelor aprobate de Directorul Economic;
Urmareste soldul furnizorilor si efectueaza punctaje in vederea solutionarii eventualelor probleme;
Intocmeste lunar si depune in termenele legale declaratiile fiscale (TVA, VIES, declaratia 394, impozit pe profit,);
Participa la inventarierea anuala a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, alte valori, casa, banci;
Verifica in contabilitate rezultatele inventarierii;
Inregistreaza in contabilitate si tine evidenta mijloacelor fixe si obiectelor de inventar ;
Participa si colaboreaza cu celelalte departamente pentru buna desfasurare a actiunilor de audit;
Colaboreaza cu departamentul vanzari pentru intocmirea contractelor de licitatii;
Raspunde de compensarea datoriilor si creantelor prin CEC-uri, bilete sau ordine de compensare dintre societate si parteneri
Raspunde de inregistrarea facturilor de servicii primite de la furnizorii interni si externi in conformitate cu legislatia contabila in vigoare;
Inregistreaza statul de plata in contabilitate
Tine evidenta contractelor cu clientii si cu furnizorii si a actelor de firma;
Inregistreaza lunar / anual jurnalele obligatorii in contabilitate;
Raspunde de arhivarea saptamanala a documentelor financiar contabile;

Descrierea companiei

Lider în Europa în distribuția de hârtie, soluții de ambalare și produse de comunicare vizuală pentru profesioniști ANTALIS s-a nascut in anul 2000 prin fuziunea a 40 de companii internationale din intreaga lume. Modul vizionar in care compania Antalis abordeaza piata, experienta impartasita si toate punctele forte in afaceri ale tuturor acestor jucatori au facut din companie primul comerciant de hartie din Europa. Prin vanzari si procese de fabricatie armonizate, sisteme logistice si de aprovizionare comune, o marca si o pozitionare si o abordare unica a pietei mondiale si expertiza locala extinsa, Antalis ofera azi clientilor sai cea mai larga si consistenta gama de produse si servicii.

Expirat
ECONOMIST  -  Antalis SA