
Economist HR
CBC Laboratories
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Nespecificat
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Studii de specialitate:
- studii superioare economice
Experienta si aptitudini dorite:
- minimum 2 ani experienta in domeniul HR si financiar contabil
- cunoasterea limbii engleze nivel mediu
- buna cunoastere a codului muncii si normelor contabil - fiscale romanesti
- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Excel, Word)
- responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate
- atitudine proactiva, orientare spre rezultat, dinamica, motivata, dispusa sa invete lucruri noi
- spirit de echipa, abilitati de solutionare si rezolvare a problemelor
- abilitati de comunicare
Cunoasterea programului de salarizare in WinMentor constituie avantaj
- studii superioare economice
Experienta si aptitudini dorite:
- minimum 2 ani experienta in domeniul HR si financiar contabil
- cunoasterea limbii engleze nivel mediu
- buna cunoastere a codului muncii si normelor contabil - fiscale romanesti
- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Excel, Word)
- responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate
- atitudine proactiva, orientare spre rezultat, dinamica, motivata, dispusa sa invete lucruri noi
- spirit de echipa, abilitati de solutionare si rezolvare a problemelor
- abilitati de comunicare
Cunoasterea programului de salarizare in WinMentor constituie avantaj
Descrierea jobului
Principale Activitati si Responsabilitati:
- intocmirea si verificarea pontajului lunar
- urmarirea si evidenta concediilor medicale si a concediilor de odihna
- calculul salariilor – Winmentor
- intocmirea si gestionarea dosarelor de personal noi si existente
- intocmirea tuturor documentelor legate de raportul de munca, operare REVISAL
- intocmirea de adeverinte pentru angajatii companiei
- diverse alte activitati legate de personal
- inregistreaza documentelele conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei;
- inregistreaza zilnic extrasele bancare, achizitiile interne si externe, registrul de casa, deconturi, instrumentele de plata clienti, prestari servicii, utilitati, asigurari si alte cheltuieli diverse generale si administrative
- participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop documentatia necesara conform procedurilor interne ale companiei, inregistreaza cu supervizare rezultatele decise de comisia de inventariere;
- arhiveaza documentele financiar-contabil inregistrate ori de cate ori este nevoie;
- asigura suportul zilnic operational necesar departamentelor companiei cu operativitate;
- contribuie la asigurarea unui mediu de munca optim si profesional adecvat, lucrand in echipa ori de cate ori este necesar pentru indeplinirea atributiilor specifice, colaborand in acest sens si cu celelalte departamente.
Beneficii:
- Salariu motivant
- Mediu de lucru placut, oportunitatea de a invata in cadrul unui colectiv profesionist
- intocmirea si verificarea pontajului lunar
- urmarirea si evidenta concediilor medicale si a concediilor de odihna
- calculul salariilor – Winmentor
- intocmirea si gestionarea dosarelor de personal noi si existente
- intocmirea tuturor documentelor legate de raportul de munca, operare REVISAL
- intocmirea de adeverinte pentru angajatii companiei
- diverse alte activitati legate de personal
- inregistreaza documentelele conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei;
- inregistreaza zilnic extrasele bancare, achizitiile interne si externe, registrul de casa, deconturi, instrumentele de plata clienti, prestari servicii, utilitati, asigurari si alte cheltuieli diverse generale si administrative
- participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop documentatia necesara conform procedurilor interne ale companiei, inregistreaza cu supervizare rezultatele decise de comisia de inventariere;
- arhiveaza documentele financiar-contabil inregistrate ori de cate ori este nevoie;
- asigura suportul zilnic operational necesar departamentelor companiei cu operativitate;
- contribuie la asigurarea unui mediu de munca optim si profesional adecvat, lucrand in echipa ori de cate ori este necesar pentru indeplinirea atributiilor specifice, colaborand in acest sens si cu celelalte departamente.
Beneficii:
- Salariu motivant
- Mediu de lucru placut, oportunitatea de a invata in cadrul unui colectiv profesionist
Descrierea companiei
Cord Blood Center este prima banca de celule stem din Romania si detine 2 laboratoare situate in Bucuresti si in Cluj-Napoca.
Publicat
25 ian. 2022
Reactualizat
22 feb. 2022
Expiră
24 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos