Publicat 26 Iun 2019 | Reactualizat 11 Iul 2019 | Expiră 10 Aug 2019

ECONOMIST/EXPERT CONTABIL

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 3 ani experiență în Financiar / Contabilitate

Candidatul ideal

Studii superioare economice finalizate la o universitate acreditata;
Experienta de minim 5 ani de zile pe o pozitie similara, de preferat in cadrul unei companii de real estate;
Certificare expert contabil si/sau consultant fiscal;
Cunoasterea aprofundata a legislatiei contabile, fiscale si comerciale;
Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel, Power Point
Experienta in implementarea/utilizarea unui sistem ERP, de preferat Navision
Expertiza in:
- Coordoneaza, verifica si raspunde de activitatea financiar-contabila a companiei
- Intocmire/verificare situatii financiare companie cu profil imobiliar
- Verificarea si inregistrarea documentelor primare in programul de contabilitate (facturi furnizori interni si externi, deconturi, etc.)
- Verifica intocmirea la timp si în conformitate cu dispozitiile legale, balantele de verificare, situatiile lunare, trimestriale; semestriale si anuale (declaratii catre ANAF);
- Intocmire diverse situatii/reconcilieri/adrese DITL
- Intocmire dosare rambursare TVA control ANAF, dosare certificate fiscale, raportari statistice specifice
- Preferabil experienta in intocmire bilant ANRE si alte raportari lunare ANRE.
Capacitatea de a integra mari volume de informatii, de concentrare asupra elementelor care genereaza succesul si luarea deciziilor in conditii de presiune a timpului;
Capacitate foarte buna de comunicare si interrelationare personala, cultura de feedback;
Puternice aptitudini analitice, capacitatea de a crea structuri si sisteme de succes, organizationale si la nivel de companie;

Descrierea jobului

Mentine legatura cu compania externa de contabilitate pentru asigurarea corectitudinii inregistrarilor contabile si a respectarii termenelor de livrare a declaratiilor si a situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare
Asigura suport pentru auditarea externa a companiei din punct de vedere financiar, astfel incat sa asigure suficiente probe financiar-contabile pentru auditor
Participa la inventarierea patrimoniului societatii, conform reglementarilor contabile in vigoare si asigure o buna evidenta cantitativa si valorica a elementelor de activ si de pasiv din patrimoniul grupului.
Furnizeaza informatii necesare bancilor in etapa de analiza pentru incheierea de contracte de finantare, in conformitate cu necesitatile la nivel de fiecare companie in parte; mentine legatura cu bancile pentru asigurarea respectarii conditiilor contractuale (conditii de rulaj, prelungire contracte creditare, trageri transe bancare conform contractelor, etc)
Urmareste respectarea termenelor legale de transmitere a declaratiilor/de efectuare a platilor/de transmitere a rapoartelor solicitate de organele statutare (rapoarte si bilanturi ANRE, raportari statistice, etc)
Intocmeste dosare rambursare TVA pentru ANAF.
Comunica activ cu organele statutare (ANAF, DITL, INS, DITL, etc)

Descrierea companiei

River Development este o companie cu capital privat românesc. Având o echipă puternică de profesioniști cu experiență cuprinzătoare în planificarea, dezvoltarea și gestionarea proiectelor imobiliare specifice, compania oferă soluții la cheie adresate consumatorilor finali și investitorilor. River Development isi propune sa continue rolul sau de jucator consacrat pe piata imobiliara la nivel national si regional si intentioneaza sa devina o ancora de credibilitate si reputatie prin dimensiunea si unicitatea conceptelor.

Despre Sema City

Sema City este cel mai mare proiect de reconversie urbană a unei foste zone industriale. Este un proiect de tip mixed-use ce implică dezvoltarea pe următoarele destinații: parc de afaceri care cuprinde clădiri de birouri de clasă A si B, zonă comercială și ansamblu rezidențial. Amplasarea central-vestică, într-o comunitate activă, tinerească, accesul la metrou și alte mijloace de transport în comun precum și excelența dovedită în construcții a dezvoltatorului sunt elementele de care vei beneficia în Sema City.

In prezent River dezvoltă proiectul Sema Office, componenta a Sema City, proiectul The Light (zona Iuliu Maniu) și administrează parcul industrial Sema Parc.

Despre Sema Parc

Parcul Industrial SEMA PARC este situat în zona de vest a Capitalei, la mai puțin de 10 minute distantă față de centrul orasului și oferă spatii de birouri de clasa B, cu suprafețe între 170 si 680 mp. Parcul constituie o modalitate eficientă și atractivă de organizare și de dezvoltare economica. Dezvoltat pe o suprafata de teren semnificativa de cca 16 hectare, parcul industrial Sema Parc oferă chiriașilor toate facilitatile necesare organizării și desfasurarii activităților de tip comercial, logistic sau de productie.

Sema Office include clădiri de birouri de clasa A, dezvoltat în faze:

Faza I de dezvoltare:

River House - primele două clădiri de birouri in suprafata de 47.000 mp au fost închiriate încă din faza de dezvoltare și vândute fondului de investiții austriac Europolis, actual CA Immo.

Faza II de dezvoltare:

Clădirea Bruxelles – suprafata 14.500mp a fost finalizată în 2016, în prezent fiind funcțională și închiriată aproape integral.

Clădirea Paris – suprafață 10.900mp, a fost livrată în ianuarie 2018, în prezent fiind funcțională și închiriată aproape integral.

Clădirea Berlin – suprafata 15.800mp, termen de finalizare iunie 2019, în curs de închiriere.

Faza III de dezvoltare :

Sema Office II – două cladiri de birouri, în suprafață totală de 38000mp închiriabili și 22.000mp subterani ( parcari), termen de finalizare Q4 2019.

ECONOMIST/EXPERT CONTABIL  -  RIVER DEVELOPMENT SRL