Economist- Departament implementari

Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Studii superioare finalizate (studii universitare dе licență ) Ex. Stiinte economice/ Finante, Asigurari, Banci si Burse dе Valori / Contabilitate si Informatica dе Gestiune,etc.
- Experienta profesionala dе minim 3 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar / implementari al unei societati.
- Cunostinte solide dе Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
- Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva;
- Abilitati dе comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii;

Descrierea jobului

➢ Actualizează și îmbunătățeste periodic bazele de date cu care lucrează;
➢ Actualizează rapoartele și situațiile zilnice/periodice cu privire la activitatea și rezultatele societății;
➢ Verifică rapoartele generate din sistemul informatic;
➢ Monitorizează implementarea și dezvoltarea aplicației informatice;
➢ Monitorizează suportul tehnic oferit din partea dezvoltatorul aplicației în baza contractului de mentenanță a sistemului informatic;
➢ Menține relația cu angajații societății în vederea colectării și analiz ei feedback-ului privind îmbunătățirea și dezvoltarea aplicației informatice;
➢ Aloca drepturi de acces, creează utilizatori noi și șterge useri în/din soft, în funcție de solicitările primite și de schimbările de personal;
➢ Analizează și remediază în cel mai scurt timp solicitările cu privire la erorile sesizate în aplicația informatică;
➢ Sesizează toate erorile, contribuie la generarea corectă a raportărilor și situațiilor contabile și financiare.
➢ Are sarcina de a contribui la automatizarea și generarea din soft a tuturor documentelor utilizate în cadrul societății;
➢ Face propuneri dezvoltatorului aplicației pentru îmbunătățirea continuă a acesteia și remedierea erorilor sesizate;
➢ Asigură suportul și pregătirea noilor angajați (în conformitate cu pregatirea sa și indicațiile primite de superiorii ierarhici); face propuneri privind instruirea angajaților;
➢ Coordonează, monitorizează și supraveghează activitatea desfășurată de către analiștii financiari din cadrul societății; verifică documentele redactate/semnate de catre analiștii financiari în conformitate cu procedura internă de creditare;
➢ Asigură implementarea și respectarea tuturor regulilor și procedurilor aplicabile și a cerințelor legale din domeniul financiar;
➢ Contribuie la elaborarea regulamentelor/draft-urilor documentelor utilizate în cadrul procesului de creditare;
Oferta:

- Pachet salarial motivant;
- Training de specialitate;
- Echipa tanara si mediu de lucru placut.

Prin transmiterea CV-ului va exprimati acordul privind prelucrarea datelor dumneavoastra personale in procesul de recrutare/ selectie.

Descrierea companiei

Institutie financiara nebancara cu acoperire la nivel national, avand ca obiect de activitate acordarea de credite de consum.

Publicat 30 iun. 2022 Reactualizat 30 iul. 2022 Expiră 30 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.