Candidatul Ideal
-Studii universitare profil economic;
-Cunostinte dе contabilitate si experienta dе cel putin 2 ani în domeniu
-Buna cunoastere a legislatiei contabile, cunoastere generala a legislatiei fiscale
-Abilitati bune dе comunicare, relationare, organizare si coordonare, abilitatea de a gestiona un volum crescut de documente si informatii
-Gandire analitica si sintetica, orientata spre solutii
-Spirit de echipa si capacitatea de a lucra independent
-Persoana dinamica, eficienta si cu spirit dе observatie
-Autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite
-Capacitatea dе a respecta termenele limita, de a prioritiza, urmari si finaliza sarcinile primite
-Bune cunostinte de operare PC, cunoștinte avansate dе utilizare a pachetului Microsoft Office, in mod deosebit Excel; disponibilitate de a invata sa utilizeze noi programe informatice de contabilitate
-Permis de conducere Cat. B
-Cunostinte dе contabilitate si experienta dе cel putin 2 ani în domeniu
-Buna cunoastere a legislatiei contabile, cunoastere generala a legislatiei fiscale
-Abilitati bune dе comunicare, relationare, organizare si coordonare, abilitatea de a gestiona un volum crescut de documente si informatii
-Gandire analitica si sintetica, orientata spre solutii
-Spirit de echipa si capacitatea de a lucra independent
-Persoana dinamica, eficienta si cu spirit dе observatie
-Autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite
-Capacitatea dе a respecta termenele limita, de a prioritiza, urmari si finaliza sarcinile primite
-Bune cunostinte de operare PC, cunoștinte avansate dе utilizare a pachetului Microsoft Office, in mod deosebit Excel; disponibilitate de a invata sa utilizeze noi programe informatice de contabilitate
-Permis de conducere Cat. B
Descrierea jobului
-Urmareste inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a tuturor operatiilor patrimoniale;
-Intocmeste si inregistreaza note contabile pe baza documentelor justificative, cu ajutorul programului informatic in vederea intocmirii fiselor sintetice si analitice;
-Verifica inregistrarea corecta in contabilitate a facturilor emise si primite si alocarea corecta a acestora pe centre de cost;
-Verifica inregistarea corecta a incasarilor si platilor in relatia cu toti tertii;
-Actualizeaza registrul imobilizarilor al societatii si inregistreaza notele contabile aferente amortizarii acestora;
-Verifica lunar receptionarea facturilor de cheltuieli recurente si inregistreaza estimari aferente cheltuielilor inca nefacturate, dar aferente perioadei;
-Efectueaza contabilizarea si urmarirea consumurilor, a rapoartelor de productie, a productiei in curs de executie, transferuri si orice alte operatiuni de gestiune;
-Reconciliaza rapoartele operationale cu cele din contabilitatea societatii;·
-Asigura puctarea lunara dintre conturile contabile si situatiile analitice;
-Efectueaza verificari atat ale operatiunilor de gestiune, cat si a celor contabile, in vederea intocmirii corecte a declaratiilor fiscale;
-Verifica jurnalele de vanzari si cumparari ale societatii;
-Verifica fisa platitorului;
-Intocmire anumite declaratii fiscale;
-Participa la inchiderea contabila lunara, precum si la furnizarea documentelor si informatiilor solicitate de audit, institutii bancare si terti interesati;
-Intocmeste rapoartele solicitate de conducerea societatii;
-Intocmeste si inregistreaza note contabile pe baza documentelor justificative, cu ajutorul programului informatic in vederea intocmirii fiselor sintetice si analitice;
-Verifica inregistrarea corecta in contabilitate a facturilor emise si primite si alocarea corecta a acestora pe centre de cost;
-Verifica inregistarea corecta a incasarilor si platilor in relatia cu toti tertii;
-Actualizeaza registrul imobilizarilor al societatii si inregistreaza notele contabile aferente amortizarii acestora;
-Verifica lunar receptionarea facturilor de cheltuieli recurente si inregistreaza estimari aferente cheltuielilor inca nefacturate, dar aferente perioadei;
-Efectueaza contabilizarea si urmarirea consumurilor, a rapoartelor de productie, a productiei in curs de executie, transferuri si orice alte operatiuni de gestiune;
-Reconciliaza rapoartele operationale cu cele din contabilitatea societatii;·
-Asigura puctarea lunara dintre conturile contabile si situatiile analitice;
-Efectueaza verificari atat ale operatiunilor de gestiune, cat si a celor contabile, in vederea intocmirii corecte a declaratiilor fiscale;
-Verifica jurnalele de vanzari si cumparari ale societatii;
-Verifica fisa platitorului;
-Intocmire anumite declaratii fiscale;
-Participa la inchiderea contabila lunara, precum si la furnizarea documentelor si informatiilor solicitate de audit, institutii bancare si terti interesati;
-Intocmeste rapoartele solicitate de conducerea societatii;
Descrierea companiei
Societatea SC PORKPROD SRL a fost infiintanta in anul 2006, avand domeniul activitate in agricultura si industria alimentara. Cu un numar de 250 de angajati. 3 puncte de lucru in judetul Arad doua ferme de suine, o ferma de bovine si un abator de sacrificare a suinelor.
Persoana selectata isi va desfasura activitatea la punctul de lucru din Variasu Mare.
Persoana selectata isi va desfasura activitatea la punctul de lucru din Variasu Mare.
Joburi similare