Publicat 10 Ian 2019 | Expiră 10 Feb 2019

Economist contabil

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

*Studii superioare de specialitate (economice);
*Cunoașterea reglementărilor contabile probate prin OMFP 1802/2018;
*Minim 5 ani experiență în domeniul de interes;
*Cunoaștințe operare PC - MS Office -nivel avansat, program de contabilitate ASIS;
*Cunoștințe de contabilitate, cunoștințe legislative în domeniul contabilității și fiscalității;
*Cunoștințe privind modalitatea de organizare și desfășurare a activității de inventariere;
*Capacitate de învățare rapidă, atenție distribuitivă, gândire logică, spirit de inițiativă, asumarea răspunderii, perseverență și corectitudine în executarea sarcinilor, spirit de echipă.

Descrierea jobului

*Înregistrarea corectă și la timp a operațiunilor financiar-contabile, pe centrele de cost stabilite;
*Ţine evidenţa zilnică a instrumentelor de plată, în lei şi devize, prin întocmirea registrului de casa si banca, conform documentelor justificative;
*Verificarea documentelelor justificative primite in vederea platilor pentru a fi intocmite conform reglementarilor legale in vigoare;
*Arhivarea documentelor financiar-contabile;
*Urmarirea soldurilor contabile: punctaje cu clienti, furnizori, banci, deconturi;
*Inregistrarea deconturilor angajatilor;
*Efectuarea platilor online generate de catre softul de contabilitate;
*Participarea la intocmirea declaratiilor fiscale si a situatiilor financiare anuale;
*Participarea la actiuni de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal.

Oferim:
*Pachet salarial atractiv si alte avantaje in concordanta cu experienta si realizarile dvs.;
*Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala prin participarea la cursuri de specialitate;
*Sansa de a se dezvolta si a creste profesional odata cu compania;
*Siguranța si stabilitatea unei companii internaționale de succes implicata si pe latura sociala.

Descrierea companiei

De la infiintarea sa in anul 2003, misiunea companiei Rematholding este realizarea unui management integrat al deseurilor pe baza parteneriatelor pe termen lung.
In cadrul Rematholding s-au investit, de la infiintare si pana in prezent, peste 40 de milioane de euro. Dezvoltarea companiei Rematholding se bazeaza pe investitii facute in utilaje, echipamente si instalatii de ultima generatie, specifice activitatii pe care o desfasuram pe investitii in sistemul informational si nu in ultimul rand in cel personal adaptat nevoilor noastre.
Lucram in echipa, cu obiective si valori comune, si suntem in permanenta orientati catre performanta, autoperfectionare si autodepasire.
Echipa este foarte importanta pentru noi si o extindem in permanta cu noi colegi – studenţi, tineri profesionişti, specialişti sau manageri. Căutăm oameni care sunt capabili să dezvolte relatii de lunga durata, bazate pe incredere, au atitudine pozitiva si simtul responsabilitatii, competitivi, curajosi si cu spirit de initiativa.

Expirat
Economist contabil  -  REMATHOLDING Co S.R.L.