Publicat 27 Apr 2016 | Reactualizat 25 Mai 2016 | Expiră 29 Mai 2016

Economist Clienți / Furnizori (perioadă determinată)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Studii superioare economice
• Experienţă în domeniul financiar-contabil minim 3 ani
• Cunoaşterea limbii engleze reprezintă o cerinţă obligatorie
• Cunoştinţe SAP şi Ms Office (Excel - avansat, Word - mediu)
• Competenţă analitică, atenție la detalii şi orientare către rezultat
• Atitudine pro-activă şi dorința de a acumula cat mai multe cunoştinţe

Descrierea jobului

• Gestionează contractele care stau la baza serviciilor furnizate de Marketing si Publicitate
• Gestionează contracte de bonuri valorice: semnare, încasare, comanda și urmărire utilizare vouchere
• Gestionează contracte deșeuri reciclabile: emitere facturi cu urmărirea încasării lor
• Emite facturi de penalități pentru firmele de paza de la magazine și de transport
• Urmărește clienții neîncasați pentru METRO Cash & Carry România
• Efectuează activități specifice de închidere de lună, conform graficelor stabilite de superiori
• Înregistrarea facturilor de costuri interne şi externe
• Pregătirea şi verificarea formularelor necesare pentru crearea de furnizori noi
• Calcularea şi previzionarea lunară a cheltuielilor
• Reconcilierea soldurilor aferente furnizorilor de costuri şi reevaluarea soldurilor în valută
• Activităţi specifice legate de procesul închiderii de lună
• Pregătirea analizelor de costuri recurente şi ad-hoc
• Arhivarea documentelor (facturi, contracte, etc)

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Expirat
Economist Clienți / Furnizori (perioadă determinată)  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close