Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Economic Officer/Economist

BHG Comercializare Bitum S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • English (written and spoken) at medium level is a prerequisite;
  • German (written and spoken) is an important asset;
  • Very good PC operating skills;
  • High secondary education - baccalaureate diploma mandatory; higher education in economics an advantage;
  • Experience in accounting as well as experience gained in a transportation company is an advantage;
  • Ability to meet deadlines, motivated and organized, result-oriented;
  • Very good communication and interpersonal skills, distributive attention, sense for significant detail, quick decision making, fairness, honesty, perseverance;
  • Willingness to learn, ability to work effectively both individually and in a team, flexibility;
  • No criminal record.
Please send your applications only in English.

Descrierea jobului

  • correct, complete and daily input of processed data into the programs used by the company; breakdown of expenses by cost centers;
  • Providing support for operational services (processing and recording time sheets, travel orders, waybills, CMRs, any other documents related to logistical services);
  • ensuring communication with other organizations (suppliers, customers, couriers, public institutions) and other departments;
  • checking the existence and validity of the documents necessary for the activity;
  • to maintain optimal relations with suppliers/customers, in order to solve the usual problems in a timely and good conditions;
  • processing, recording and supervising data on company-owned transport vehicles;
  • processing, recording and supervising data on drivers employed by the company;
  • drawing up the documents necessary for hiring/termination of contracts of employees;
  • issuing sales invoices;
  • preparation of cash register; recording of expense statements;
  • archiving accounting documents;
  • any other task assigned by hierarchically superior managers, within the limits of the employee's competence and within the limits of the company's scope of activity.

Descrierea companiei

STRABAG
Progresul începe cu noi.

BHG este o companie a grupului STRABAG SE. Peste 86.000 de oameni lucrează la STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 29 Mai 2025Reactualizat 29 Mai 2025Expiră 28 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.