Dispecer Regional

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

-Studii: medii / superioare;
-Experienţã profesionalã: minim 1 an experienţã într-o poziţie similarã;
-Abilitãţi: Abilitate de comunicare, Abilitãţi de relaţionare cu clienţii, Auto-organizare, Capacitate de planificare şi organizare, Capacitate de adaptare, Diplomaţie, Preocupare pentru calitate, Rezolvare de probleme;
-Competenţe: cunoştinţe specifice domeniului de activitate, aptitudini de comunicare şi relationare, capacitate de analizã şi sintezã, cunoştinţe PC: Microsoft Office (Word, Excel);
-Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

- Desfãşoarã activitãţi pe linie de dispecerat, monitorizând permanent solicitãrile, pentru intervenţii preventive/corective şi lucrãri suplimentare, solicitate de cãtre beneficiarii de mentenanţã, efectuând cronologic şi etapizat operaţiunile prevãzute în procedurile de lucru;
- Rãspunde de introducerea în baza de date, corect şi la timp, a informaţiilor referitoare la contracte/clienţi, necesare desfãşurãrii activitãţii specifice pentru contractele locale;
- Operaţiunea de actualizare a stãrii incidentelor se va efectua continuu şi operativ, în funcţie de datele noi comunicate din teren;
- Urmãreşte operativ în aplicaţie toate solicitãrile de intervenţii preventive, corective/urgente sau de lucrãri suplimentare şi se asigurã de încadrarea lor în termenele prevãzute în contractele de mentenanţã;
- Actualizeazã permanent planificarea intervenţiilor preventive, conform specificaţiilor contractuale, se consultã cu departamentul PM cu privire la aceste programãri, transmite cãtre echipele mobile dupã caz modificãrile şi se asigurã de efectuarea acestora cât şi de respectarea planificãrii;
- Se asigurã de corectitudinea înscrisurilor din rapoartele de mentenanţã şi de modul în care au fost introduse în aplicaţie facând corecţii dupã caz;
- Urmãreşte în sistemul informatic închiderea incidentelor în timp real, implementând datele specificate în rapoartele şi fişele de mentenanţã/ intervenţie;
- Informeazã în legãturã cu situaţiile neîncadrãrii lucrãrilor în termenele prevãzute mai sus, pentru a se dispune mãsurile de corecţie necesare şi urmãreşte punerea lor în aplicare;
- Actualizeazã în permanenţã în fişierele dedicate ce sunt postate pe server informaţii privind parcul auto, autorizãrile personalului, fişele de invetar aferente tehnicienilor.

Descrierea companiei

UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).

Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:

Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)
Publicat 2 dec. 2021 Expiră 1 ian. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.