Descrierea jobului
Adecco este in cautarea unui Director Tehnic pentru una dintre cele mai dinamice si profesionale companii de constructii din Romania, care a inregistrat o crestere rapida.
Pregatirea necesara postului de munca:
- Studii superioare in constructii, inginer constructor;
- Minim 10 ani in domeniu;
- Atestate, certificari, autorizari suplimentare constituie un avantaj;
- Referinte/ recomandari verificabile constituie un avantaj;
- Cunostinte foarte bune de limba engleza, fluent conversational-conditie obligatorie;
Aptitudini speciale:
• Capacitate de a intelege mesajul verbal, scris;
• Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor;
• Usurinta in exprimare;
• Flexibilitate in gandire;
• Deductie logica;
• Orientare spatiala;
• Atentie concentrata si distributiva;
Cerinte comportamentale:
• Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
• Integrare in colectiv (sociabilitate);
• Mentinerea unei atmosfere colegiale si relatiile de munca (atat cu subordonatii cat si cu superiorii) - spirit de echipa;
• Promotor al schimbarii- spirit inovator, creativ;
• Responsabilitate personala;
• Echilibru comportamental;
• Cunostinte solide teoretice si practice;
• Comportament etic-moral in cadrul firmei;
• Eficienta profesionala;
• Receptivitate la solicitarile profesionale;
• Abilitati coordonare, planificare si organizare;
Sarcini si atributii ale postuluide munca:
Directorul Tehnic conduce, coordoneaza si controleaza Departamentul Tehnic-Ofertare.
• Coordonarea activitatii departamentului tehnic, acordarea de consultanta si consiliere tehnica directorului general in vederea luarii unor decizii eficiente in ceea ce priveste organizatia;
• Gestionarea documentatiei de ofertare, structurarea si intocmirea ofertei tehnico-economice - coordonarea si conducerea echipei de ofertare, depunerea, prezentarea si sustinerea tehnica a ofertei Colaboreaza cu directorul general in vederea organizarii comisiei de receptie a proiectelor executate si verifica periodic in teren exactitatea datelor din procesele verbale de receptie;
• Asigura intocmirea siuatiilor lunare a situatiilor de plata partiale sau definitive, pentru proiectele executate;
• Asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in permisele de executie (graficul de executie) si clauzelor contractul de executie a proiectului;
• Verifica intocmirea corecta a devizelor proiectelor de executie pentru lucrarile contractate;
• Asigura consultanta tehnica in alegerea solutiilor constructive in ceea ce priveste ofertele finale catre clienti;
• Verificarea si analizarea devizelor oferte conform normelor de lucrari;
• Participarea si organizarea licitatiilor si ofertelor;
• Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile societatii;
• Realizarea promta a tuturor sarcinilor ce-i revin;
• Finalizarea intr-un timp optim a tuturor proiectelor de executie;
• planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile departamentului tehnic (productie si ofertare)
• Prospecteaza piata si identifica noi proiecte
• Reprezinta compania si gestioneaza relatia cu potentialii clienti
• Ofera suport tehnic in procesul de negociere a contractelor specifice domeniului de constructii
• Gestioneaza relatia cu reprezentantii beneficiarului, proiectantului, subcontractorii si terti, legate de documente specifice FIDIC, ETC.
• Urmareste partea tehnica a proiectelor in garantie si postgarantie
Descrierea companiei
Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.