Director Regional-centrul tarii

KAPITAL HR - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Kapital HR recruteaza pentru clientul sau, player de top in industria farmaceutica, o pesoana care sa ocupe pozitia de:

Director Regional- Centrul tarii

Profilul candidatului:
  • Energic și dornic de a se lansa într-o carieră de management într-o companie de top.
  • Experiență în managementul unei echipe de vânzări de minim 3 ani.
  • Inteligență nativă, abilități de calcul matematic rapid, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor.
  • Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, capacitate de negociere și persuasiune.
  • Persoană concentrată pe performanță, capacitate de automotivare, proactivă și cu o personalitate extrovertită.
  • Cunostințe de MS Office la nivel avansat (constituie criteriu eliminatoriu).
  • Abilități de coordonare, planificare, organizare și dezvoltare a echipei. Spirit altruist și cu înclinații pedagogice, abilități de motivare a echipei și de a oferi feedback constructiv.
  • Are carnet de conducere și disponibilitate de deplasare în zona alocată, judetele: Brasov, Sibiu, Alba, Covasna, Dambovita, Harghita si Prahova.
  • Studii superioare finalizate

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:
  • Asigura implementarea politicilor comerciale ale companiei si coordoneaza echipa de vanzari din zona alocata;
  • Monitorizează și îndeplinește obiectivele lunare și anuale de profit și vânzări în aria de responsabilitate, respectând întocmai procedurile companiei.
  • Stabilește obiectivele de dezvoltare a echipei coordonate, indicatorii de performanță și coordonează procesul de evaluare a performanțelor angajaților.
  • Raspunde de implementarea corecta a promotiilor si campaniilor, participa la deschiderea de noi farmacii si raspunde de realizarea planului de marja in regiunea alocata.
  • Implementează sistemul managerial de raportare, control și monitorizare la nivel de regiune și propune soluții de îmbunătățire în mod constant.
  • Răspunde de motivarea, dezvoltarea și evaluarea personalului din echipa sa, în funcție de obiectivele stabilite.
  • Îndeplinește un rol activ în proiectele lansate de companie și face propuneri continue de îmbunătățire a activității pe baza analizei activităților competitorilor și a evoluției pieței.

Ce vei primi:
  • O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist!
  • Un salariu competitiv (cu un sistem de bonusuri);
  • Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi: tichete de masa, asigurare privata de sanatate inclusa in planul de retentie, 7 card, Bookster;
  • Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului

Descrierea companiei

We’ve created Kapital HR out of passion for our work, noticing the joy of those who thank us when we find new jobs for them or when they learn new things, as well as out of the desire to contribute to the maturity of the Romanian business market.

We do not own a general recipe and we did not invent anything, but we do add a personal touch to all the services we offer and, most importantly, we customize them for you.

From recruitment and executive search to assessment centres, employee development workshops, performance management and outplacement, we are receptive to your requirements, we understand you and provide the perfect solution for your company and your employees.

Each company is unique, projects differ from case to case, but all are based on an essential ingredient:

- THE NEED TO GET BETTER EMPLOYEES AND A MORE PROFITABLE BUSINESS -

Kapital is about values!

About humans, not abut resources.

About partnerships, not about customers.

About consultants, not about providers.

About coaching, not about teaching.

About creating, not about gaining.

About reinventing, not about giving up.

Publicat 7 oct. 2021 Reactualizat 6 nov. 2021 Expiră 6 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos