Publicat 31 Aug 2020 | Reactualizat 21 Sep 2020 | Expiră 30 Sep 2020

Director Operatiuni ACAJU - Centrul Logistic Vaslui

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 5 ani experiență în Transport / Distributie, Administrativ / Logistica, Management, Vanzari

Candidatul ideal

Persoana cu experienta demonstrata in domeniul managementului operatiunilor, absolvent al unei institutii de invatamant superior de stat si cu licenta luata. Este un avantaj absolvirea cursurilor de:

  • Managementul Transportului si Distributie
  • Managementul Depozitarii
  • Managementul Operatiunilor
  • Managementul Logisticii si al Supply- Chain -ului

Descrierea jobului

  • Identificarea WMS -ului potrivit si coordonarea implementarii lui
  • Planificarea ariilor functionale ale depozitului
  • Proiectarea Layout-ului depozitului
  • Selectia rafturilor si proiectarea sistemului de stocare
  • Analiza clasificarii si localizarii produselor in depozit
  • Selectia echipamentelor
  • Stabilirea fluxurilor de marfuri, documente si informatii
  • Identificarea si proiectarea operatiunilor
  • Planificarea, organizarea si controlul activitatii de aprovizionare, depozitare, transport si distributie
  • Coordonarea si controlul tuturor activitatilor specifice depozitarii,
  • Implementarea procedurilor de lucru, a organigramelor si a fiselor de post,
  • Implementarea indicatorilor de performanta, pregatirea personalului,
  • Optimizarea capacitatii de depozitare si de transport
  • Perfectionarea proceselor logistice
  • Asigurarea resurselor necesare desfasurarii activitatilor
  • Perfectionarea managementului costurilor
  • Perfectionarea proceselor logistice
Se asigura conditii salariale conforme cu postul ocupat, intr-un pachet de beneficii peste medie.
Cateva beneficii extrasalariale:
  • Contract pe perioada nedeterminata
  • Decontarea si asigurarea transportului sau a cazarii/relocarii
  • Traininguri/formari profesionale oferite gratuit sau cu reducere
  • Cursuri SSM si PSI pe bune, deoarece siguranta ta ne intereseaza
  • Control medical anual
  • Program flexibil de lucru
  • Tichete de masa pe card in valoare de 15 lei/zi lucratoare
  • Tichete de vacanta
  • Tichete cadou
  • Buget de apa si cafea
  • Petrecere anuala
  • Iesiri in oras cu echipa
  • Spatiu pentru recreere si odihna
  • Spatiu pentru luat masa dotat cu frigider, aragaz, aparat de cafea si apa
  • Reducere pentru angajati de -20% la produsele achizitionate care nu se afla intr-o promotie
  • Teambuildinguri/evenimente de relaxare oferite de companie
  • Biblioteca
  • Ad-Hoc Celebrations
  • Zile de reincarcare cu sanatate in functie de vechime

Descrierea companiei

Grupul de firme ACAJU are activitati in importul, distributia si vanzarea in retail si online a mobilierului. ACAJU este un grup de firme in continua dezvoltare cu cresteri anuale a cifrei de afaceri de minim 40-50%, fapt ce genereaza oportunitati de dezvoltare, specializare si avansare a personalului.

Nimic nu se compara cu zambetul unui om fericit, iar un om nu poate fi fericit daca nu este inconjurat de oameni fericiti. Asa ca inca de la inceput, din 2004 am stabilit ca scopul nostru fundamental este sa contribuim la starea de fericire a clientilor, a echipei, comunitatii, tarii, furnizorilor si actionarilor. Fiecare dintre ei este esential.
Pentru asta oferim:

  • locuri de munca mai bine platite de la an la an pentru membrii echipei
  • toate beneficiile oferite "la lumina"pentru toti salariatii
  • accesul salariatilor la un pachet de beneficii premium, greu de egalat de catre concurenta
  • climat de munca placut dar concurential, bazat pe dezvoltare personala si profesionala
  • produse cu un raport foarte bun calitate-pret, clientul avand certitudinea ca este in castig la orice afacere pe care o face cu noi
  • disponibilitate pentru o gama mare de produse pentru toata casa
  • toata afacerea este "la lumina"si ne mandrim ca platim taxele la timp, fara intarziere, contribuind la o tara mai buna
  • plati intotdeauna la timp si volume in crestere pentru furnizori
  • dividende in crestere pentru actionari si disponibilitate financiara pentru a fi platite.

    Acaju colectează și procesează datele tale personale în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor UE 2016/679 și legislația națională de implementare. Detalii suplimentare, precum și eventualele actualizări privind politica de prelucrare a datelor personale, pot fi consultate pe www.acaju.ro

Director Operatiuni ACAJU - Centrul Logistic Vaslui  -  ACAJU

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close