Director Executiv

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Căutăm o persoana creativă, dinamică, operaţională care să aibă abilități de leadership și management, abilități de comunicare și negociere și cunoștințe specifice domeniilor ONG și business.

Răspundere / Subordonare:

- Are în subordine angajații și voluntarii Fundației Comunitare Buzău
- Este responsabil în faţa Consiliului Director al FCBZ
- Poartă răspunderea pentru activitatea/deciziile luate
- Reprezintă public Fundația Comunitară Buzău

Studii și calificări necesare

- studii superioare
- experienţă specifică: minim 2 ani experienţă într-o poziţie de coordonator de proiecte / echipe
- experienţă în elaborarea şi gestionarea unor bugete semnificative
- experiență în dezvoltarea de relaţii cu diverşi stakeholderi din organizaţie sau din afara ei
- în completarea de aplicaţii pentru obţinerea de fonduri
- limba engleză - nivel avansat
- operare PC (MS Office : excel, word, power point, Google drive) - nivel avansat

Căutăm o persoană neafiliată politic.

Descrierea jobului

Ce trebuie să facă Directorul Executiv?

Asigură conducerea, organizarea şi funcţionarea fundației cu eficienţă maximă prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunităţilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare. Directorul Executiv este într-o relație de mandat cu fundația iar activitatea pe care o desfășoară are la bază strategia și obiectivele stabilite de Consiliul Director al Fundației Comunitare Buzău.

Principalele responsabilități:

Management:

- Elaborează planul operațional anual (calendarul de activități) pe baza strategiei, misiunii și obiectivelor fundației
- Coordoneaza echipa si voluntarii pentru implementarea cu succes a planului operațional
- Asigură managementul general al programelor și proiectelor fundației

Buget

-Elaborează și monitorizează bugetul și raportează către Consiliul Director

Fundraising

- Elaborează și implementează strategia de fundraising și coordonează activitatea de fundraising a fundației
- Pregătește întâlniri cu donatori cu scopul de a le prezenta activitatea fundației și de a-i face parteneri în dezvoltarea de fonduri și programe locale
- Identifică și evaluează oportunitățile de granting / regranting împreuna cu managerul de proiecte

Administrativ

- Gestionează sau deleaga activitățile administrative ale fundației (contabil, acte, banca , sediu etc)

Avantaje prevăzute pentru post:

- echipa tânără și dinamică, cu spirit civic și implicată în comunitatea locală
- pregătire suplimentară , acces la o rețea națională de profesioniști din cadrul Federației Fundațiile Comunitare din România (FFCR)
- oportunităţi de materializare a potenţialului creator, organizatoric şi administrativ la nivelul activității
- participare frecventă la schimburi de experiență, training-uri, conferințe naționale și internaționale

Descrierea companiei

Fundaţia Comunitară Buzău desfăşoară o activitate non-profit, de dezvoltare comunitară şi cere personalului angajat respectarea acestui spirit. Misiunea Fundaţiei este de a inspira şi susţine iniţiative locale, de a mobiliza resurse şi de a aduce împreună oameni şi organizaţii care să aibă dorinţa şi capacitatea să contribuie pe termen lung la crearea de comunităţi responsabile, solidare şi încrezătoare în propriul lor viitor.

Publicat 26 apr. 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 26 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.