Director Economic

Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Absolvent studii economice;
- Atestat de expert contabil membru CECCAR;
- Experienta de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;
- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
- Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;
- Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective, respectarea termenelor;
- Cunoasterea pachetului Ms Office (Excel -nivel avansat);
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Cunoasterea programelor WinMentor (constituie avantaj);
- Cunoasterea limbii engleza este un plus.

Descrierea jobului

- Verifica inregistrarea zilnica a documentelor financiar-contabile de catre departamentul financiar-contabil;
- Intocmeste declaratiile lunare / trimestriale obligatorii si le transmite catre ANAF;
- Intocmeste si depune situatiile financiare semestriale / anuale si alte rapoarte specific catre autoritati (ANAF, ASF etc)
- Inregistrarea si verificarea zilnica a extraselor de cont si a registrului de casa;
- Initierea platilor catre furnizori, in conformitate cu scadentele / lista agreata si validata impreuna cu directorul general;
- Asigura organizarea fluxului facturi / contracte in / din punct de vedere financiar-contabil si fiscal;
- Verifica inregistrarea furnizorilor / clientilor, a debitorilor / creditorilor, propune constituirea / reversarea de provizioane, scoaterea / reactivarea din contabilitate, rectificari / corecturi suplimentare inregistrarilor contabile;
- Evidenta contabila si extracontabila a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar si a stocurilor;
- Intocmirea de rapoarte (lista cu creante intarziate, notificarea clientilor restantieri, analiza stocurilor etc)
- Intocmirea P&L-lui pentru management
- Analiza situatiei financiare si a fluxurilor de trezorerie: balanta, bilant, cont de profit si pierderi, situatia platilor in avans, situatia facturilor neincasate / neplatite etc.

Descrierea companiei

SCALA ASSISTANCE este o companie de tehnologie care facilitează distribuirea și colectarea taxelor, deservind milioane de șoferi și peste 10.000 de companii.

Compania beneficiază de o prezenta multinațională, investește continuu in dezvoltarea rețelei sale de vânzări, retail si corporate, urmărind diversificarea gamei de servicii în funcție de nevoile clienților săi corporate și retail.În prezent, compania are peste 30.000 de puncte de vânzare autorizate în România și își consolidează prezența multinațională în Ungaria, Bulgaria și Republica Moldova.

SCALA ASSISTANCE a intrat pe piața în anul 2007, aducând - în premieră pentru România - conceptul de vânzare online de viniete. Deși activitatea principală a SCALA este emiterea și distribuirea de viniete pentru utilizarea rețelei de drumuri și autostrăzi naționale, începând cu anul 2021, compania a intrat pe piața asigurărilor auto și a serviciilor de asistență auto.

Activitatea de distribuire a vinietelor este autorizata de către Societatea Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R. S.A.) prin Contract 93/17339 / 27.08.2007 (actualizat) iar distribuirea asigurărilor auto obligatorii RCA este autorizată de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

Publicat 4 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.