DIRECTOR DEPARTAMENT ALIMENTATIE SI BAUTURI

Terraverde SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Experiență dovedită în managementul alimentelor și al băuturilor, diplomă de școală culinară sau de managementul serviciilor alimentare, studii superioare finalizate;
  • Abilități de prognoză, de planificare, de gestionare a bugetului, a personalului și a tuturor operațiunilor cu alimente si băuturi;
  • Informat la zi cu tendințele și cele mai bune practici în materie de alimente și băuturi;
  • Abilitatea de a identifica și rezolva probleme în mod eficient, de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează și de a îndeplini obiectivele specifice postului;
  • Orientat către clienți și servicii;
  • Abilitatea de a construi relații durabile cu furnizorii;
  • Bune abilități de comunicare și de managementul timpului;
  • Adaptabilitate și flexibilitate;
  • Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt;
  • Competențe în PC (MSOffice, INTERNET)

Descrierea jobului

  • Identifică nevoile și menține la un standard ridicat serviciile oferite clienților în scopul îndeplinirii obiectivului de maximizare a vanzărilor și a veniturilor, prin implicarea angajaților și evaluarea permanentă a satisfacției clienților;
  • Gestionează zilnic operațiunile de achiziție de alimente și băuturi în limita bugetului și la cele mai înalte standarde în domeniu;
  • Conduce echipa de food & beverage prin atragerea, recrutarea, instruirea și evaluarea personalului talentat;
  • Cultivă un mediu de lucru cu accent pe supervizare, motivare și lucru în echipă;
  • Achiziționeză produse de calitate, concepe meniuri noi, deosebite și îmbunătățește continuu meniurile existente;
  • Efectuează operațiuni de prospectare a pieței specifice și dezvoltă rețeaua de clienți;
  • Respectă procedurile interne și cele specifice domeniului, îndeplinește obiectivele stabilite și indicatorii de performanță;
  • Respectă toate reglementăriile privind legislația de securitate și sănătate în muncă, de protecție a mediului și de gestionare a deșeurilor;
  • Respectă cerințele operaționale ale autoritățiilor competente (DSVSA, DSP, ITM, ISU, APM, etc.);
  • Raportează periodic și transmite documente specifice operațiunilor efectuate către departamentele interne si management;

Oferim:
  • contract individual de muncă pe durată determinată de 6 luni, la sfârșitul căruia, în baza unei evaluări pozitive, se poate transforma în contract individual de muncă pe durată nedeterminată;
  • pachet salarial motivant, în acord cu politica companiei și aria de responsabilitate a postului;
  • posibilități de dezvoltare personală și profesională prin metode specifice;

Descrierea companiei

Terraverde, o companie altfel...

Cu o experiență de peste 20 ani în domeniul alimentației publice și turismului, Terraverde desfășoară activități de restaurant & bar, catering, organizare evenimente și servicii turism.
Societatea s-a impus ca un furnizor de servicii de calitate în domeniul HoReCa, dând dovadă de profesionalism și seriozitate în prestarea serviciilor;

Calitatea preparatelor și serviciilor oferite de compania noastră este atestată prin certificarea acordată de SRAC România, ca urmare a implementării sistemului de management al calitații ISO 9001:2015, mediului ISO 14001:2015 și a siguranței alimentelor ISO 22000:2018
Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 22 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.