de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 20 Oct 2008 | Expiră 13 Nov 2008

Director Administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

•Studii superioare;
•Experienţa in munca de conducere de minim 5 ani;
•Cunostinte in domeniul economic, al activitatii de administrare si transporturi;
•Bună comunicare interpersonală şi relaţională;
•Iniţiativă şi capacitate de lucru;
•Abilităţi de planificare, organizare, conducere şi control a activităţii;
•Aptitudinea de a urmări sarcini şi obiective multiple;
•Cunoaşterea limbii engleze;
•Cunoştinţe de operare pe calculator;
•Posesor carnet de conducere categoria B;
•Adaptare la un program de lucru flexibil

Descrierea jobului

n domeniul administrativ şi al aprovizionării
•Răspunde de administrarea clădirii de birouri
•Ţine legătura cu reprezentantul chiriaşului care ocupă etajele 2 si 3 ale clădirii de birouri
•Ţine evidenţa şi urmăreşte derularea contractelor ncheiate de societate pentru asigurarea de utilităţi necesare desfăşurării activităţii curente (energie, apă, comunicaţii, etc.);
•Supraveghează respectarea normelor igienico-sanitare la locul de muncă asigurnd condiţii corespunzătoare de lucru pentru salariaţii societăţii;
•Asigură aprovizionarea n bune condiţii şi la timp a societăţii, cu materialele şi serviciile necesare desfăşurării n bune condiţii a activităţii;
•Asigură dotarea şi supraveghează ntreţinerea şi păstrarea n bune condiţii a tuturor bunurilor mobile aflate n incinta sediului societăţii;
•Asigură gestionarea valorilor materiale şi evidenţa operativă a inventarului gospodăresc al tuturor bunurilor de inventar al societăţii şi confruntarea cu evidenţele contabile;
•Asigură procurarea materialelor şi rechizitelor de birou, efectund distribuirea acestora pe compartimente, conform necesarului stabilit.

n domeniul transporturilor
•Coordonează activitatea de exploatare, ntreţinere, reparaţii şi control tehnic periodic a mijloacelor auto din dotarea societăţii, asigurnd folosirea lor raţională, n conformitate cu dispoziţiile legale n vigoare;
•Coordonează activitatea privind evidenta consumului de carburanţi pe fiecare autovehicul aparţinnd societăţii;
•Coordonează toate operaţiunile legate de nmatricularea sau radierea mijloacelor auto din dotarea societăţii;

Descrierea companiei

Asa cum sugereaza si titulatura, S.C. ANA HOLDING S.A. detine rolul de holding in raport cu celelalte societati din cadrul grupului, fiind una dintre cele mai importante structuri industriale private de acest gen din România.
In calitatea sa de proprietar majoritar al societatilor ANA, ANA HOLDING asigura corelarea obiectivelor si strategiilor acestora.
www.ana.ro

Expirat
Director Administrativ  -  SC ANA HOLDING SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close