de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 13 Feb 2008 | Reactualizat 13 Mar 2008 | Expiră 15 Mar 2008

Director administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte:

- Studii superioare (de preferinta intr-un domeniu tehnic – constructii, instalatii, inginerie electrica)
- Cunoştinţele de logistică, inginerie tehnică si construcţii – constituie un avantaj
- Minimum 3 ani de experienta intr-o pozitie cu responsabilitati similare
- Operare PC – nivel avansat (MS Office: MS Word, MS Excel, MS Outlook; navigare pe Internet);
- Limba engleza - nivel mediu
- Abilitati de organizare si planificare
- Abilitati de negociere
- Capacitate de coordonare
- Capacitate de gestiune a bugetul alocat, cu orientare catre reducerea costurilor
- Atitudine orientata catre client

Descrierea jobului

Rol:

Coordoneaza activitatile de intretinere a spatiului administrat (reparatii, reconditionari, constructii noi, asigurarea curateniei), a bunurilor mobile de birou si a autovehiculelor companiei, avand si responsabilitatea aprovizionarii cu materiale.

Responsabilitati:

- Supervizeaza miscarile interne de echipamente si mobilier si lucrarile de intretinere la mobilierul de birou
- Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii, in vederea optimizarii continue a stocurilor
- Coordoneaza activitatile de achizitie, asigurand procesul de contractare cu furnizorii de bunuri mobile si consumabile, precum si cu furnizorii de servicii de telefonie mobila (negociere pachete de abonamente, achizitie aparate de telefonie mobila)
- Urmareste desfasurarea contractelor cu furnizorii de utilitati
- Asigura o buna relationare cu clientii interni pentru desfasurarea procesului de achizitie si o relationare corecta cu administratia cladirii
- Are raspunderea inventarului de bunuri ale companiei si asigura o actualizare permanenta a bazei de date
- Concepe procedura de asigurare de pachete de bunuri mobiliare la angajare si predare de materiale la incetarea contractului individual de munca
- Pastreaza evidenta necesarului de consum si determina metode de reducere a costurilor, luand masuri pentru stoparea pierderilor in sistem
- Coordoneaza si supervizeaza activitatea echipelor de curatenie, paza si receptie

Descrierea companiei

Forum Invest este principalul organizator de conferinte internationale de pe piata din Romania.

Pentru mai multe informatii despre Forum Invest, va invitam sa vizitati site-ul nostru web la adresa www.foruminvest.ro.

Expirat
Director administrativ  -  Forum Invest

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close