DIRECTOR ADJUNCT

OK CREDO CONS SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Absolvent de studii superioare - facultate de stat;
Experienta in domeniul BANCAR (Director Adjunct sucursala; Sef Agentie; Relationship Manager), AMANET SI SCHIMB VALUTAR constituie un avantaj;
Abilitati de vanzare si analiza de piata;
Bune cunostinte de operare PC si utilizare internet;
Experienta de minim 5 ani pe un post de conducere;
Experienta in coordonarea echipelor;
Persoana responsabila, matura, cu spirit de echipa si abordare pozitiva;
Capacitate de analiza, sinteza, adaptare rapida si promptitudine in luarea deciziilor.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
Organizeaza, coordoneaza si conduce operatiunile specifice de AMANET, SCHIMB VALUTAR si TRANSFER DE BANI;
Este formator in cadrul echipei;
Planifica impreuna cu echipa operatiunile necesare pentru activitatile specifice;
Lucreaza in conformitate cu cerintele,standardele si procedurile interne;
Propune imbunatatirea procedurilor;
Program de lucru: L - V - 8 - 18;
Disponibilitate de deplasare in tara.

BENEFICII:

Venituri de 4 000 lei - 4 500 lei net pentru perioada de proba de 90 zile calendaristice;
Dupa perioada de proba venitul net va fi 5000 lei;

Cresterea veniturilor salariale dupa perioada de proba si acordarea unui comision din profitul net al firmei;
Contract de munca, pe perioada NEDETERMINATA, cu semnare din prima zi de angajare;
Training profesionist asigurat de societate si remunerat in perioada de pregatire;
Evaluarea si recunoasterea performantelor;
SIGURANTA si conditii de munca civilizate;
Telefon, laptop, masina;
Abonament servicii medicale intr-o clinica privata.

Descrierea companiei

Companie romaneasca, fondata in anul 1994 (schimb valutar, amanet si transfer de bani), in Bucuresti si cu sucursale in tara.
Publicat 30 mai 2022 Reactualizat 29 iun. 2022 Expiră 29 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.