Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director achizitii in Targu Mures

CONFIDENTIAL - 1 poziție

Candidatul Ideal

  • Disponibilitate relocare in Targu Mures;
  • Studii superioare finalizate;
  • Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute ︎la nivel international;
  • Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza);
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă avantaj; ​
  • Disponibilitate program prelungit;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

Descrierea jobului:
  • Organizarea si desfasurarea activitati de achizitii la nivel de companie;
  • Elaborarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂necesare gestionarii activitatii de achizitii;
  • Întocmirea planului lunar de achiziţii pe grupe de produse.
  • Adaptarea planului de achiziţii în funcţie de evoluţia cererii şi a stocurilor.
  • Achiziţia materiilor prime şi a materialelor;
  • Gestiunea bazelor de date cu furnizori;
  • Benchmarking concurenta;
  • Negocierea anuala a contractelor;
  • Interacțiunea și colaborarea cu departamentele companiei pentru a facilita comunicarea și a coordona proiecte și inițiative importante;
  • Incadrarea in bugetele stabilite.

Beneficii:
  • Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
  • Salariu NET cuprins intre 2000-3000 euro/luna, bonusuri in funcție de targetele si obiectivele atinse;
  • Asigurare cazare si plata chiriei lunare pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie, in caz de relocare;
Publicat 16 Sept. 2024 Reactualizat 4 Oct. 2024 Expiră 16 Oct. 2024

CONFIDENTIAL

Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale, iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.