
Digital Marketing Specialist
Candidatul Ideal
Ești pasionat de marketing? Ai vrea să dai viață, culoare și energie serviciilor noastre în social media? Ai vrea să gestionezi canalele de comunicare și să aduci impact prin creativitatea ta? Ești un bun strateg în comunicare și cu tehnica de social media la îndemăna?
Dacă răspunsul este ”DA” atunci locul tău este alături de Grupul Expert-Mind!
Ce ar trebui să ai ca să ne cucerești?
• Ai studii superioare ASE (Facultatea de marketing);
• Constituie un plus – cursurile de digital marketing;
• Experiență- minim 3 ani de preferat în marketing de servicii (financiare, carduri, servicii bancare, asigurări pentru firme, agenții de marketing);
• Ești foarte activ pe canalele de social media (un plus ar fi minim 1000 de contacte);
• Deții cunoștinte despre funcționarea retelelelor sociale și derularea de campanii plătite în Facebook și Instagram;
• Cunoști foarte bine platformele de social media (Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram, Tik Tok, Snapchat, Twitter);
• Experiență dovedită în community management - Facebook, Instagram, Twitter, Tik-Tok, LinkedIn, YouTube, Spotify, dar și în media online în general Yahoo, Google;
• Cunoașterea de noi tehnologii și trend-uri în marketingul online;
• Ai abilități avansate de comunicare verbal și scrisă, atât în limba română, cât și în engleza.
Descrierea jobului
• Te vei ocupa de realizarea conținutului video pentru Facebook Live, Instagram reals, Linkedin, Tik-Tok, Youtube;
• Vei concepe și susține webinarii pentru promovarea serviciilor noastre juridice și de contabilitate și vei face networking cu participanții;
• Vei implementa funnelurile de vânzare și campaniile de promovare plătite în toate rețelele sociale;
• Vei monitoriza acțiunile concurentei;
• Vei realiza articole, produse de tip lead magnet oferite pe rețelele sociale;
• Vei organiza evenimente (workshopuri) online și offline;
• Vei interacționa cu membrii grupurilor de antreprenoriat având ca scop vânzarea serviciilor;
• Vei face prospectare de piață online B2C și B2B în ceea ce privește tendințele de căutare a subiectelor în Google și pe rețelele sociale;
• Vei face networking cu clienții de tip B2B în proiectele de vânzare online, pentru a tranforma informațiile în potențiale leaduri;
• Vei lucra împreuna cu echipa la diverse proiecte privind interacțiunea cu clienții externi și extinderea cotei de piață în Romania și extern.
Ce Mai Este Important să știi:
• Mediul de lucru este unul activ, dinamic și empatic; prețuim creativitatea, diversitatea, autonomia, responsabilitatea;
• Avem o cultură de echipă care încurajează inițiativa și valorizează abilitățile antreprenoriale, pentru că fiecare membru al echipei să fie implicat în creșterea organizației și în același timp să se dezvolte atât profesional, cât și personal, în funcție de interesele și abilitățile sale;
• Oferim prime de Paște, Crăciun, 8 Martie;
• Oferim tichete de masa si decontarea transportului;
• Avem zi de Short Friday o dată pe lună;
• Zi de naștere liberă;
Sediul se află in sector 3, București (zona Dristor).
Menționăm că vom contacta doar candidații care îndeplinesc cerinţele noastre şi pe care îi selectăm pentru interviu.
Te aşteptăm cu drag în echipă pentru a fi parte din povestea noastră!
Descrierea companiei
WinExpert Consulting ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane, consultanta financiar – contabila si servicii de infiintari firme pentru entitati cu diverse forme juridice: persoane fizice autorizate (PFA), societati cu raspundere limitata (SRL si SRL-D), intreprinderi individuale (II), asociatii si fundatii. De ce facem ceea ce facem? Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea durabila a mediului de afaceri si a antreprenorilor. Membrii echipei noastre sunt experti contabili, membri ai CECCAR, membri ai Ordinului Consilierilor Juridici din Romania, specialisti resurse umane si economisti cu experienta. Dispunem de oameni dedicati si profesionisti pe specificul activitatii lor, cu inalta experienta in mediul in care activeaza. De ce sa lucrezi cu noi? Pentru ca te bucuri de avantajele de a avea accesibilitate la o gama de servicii premium de contabilitate orientate catre solutii financiare, pachete personalizate de servicii pentru fiecare client, care vor satisface toate nevoile contabile ale afacerii. Indiferent de marimea companiei sau industria in care activeaza, alocam timpul necesar pentru a intelege mecanismele si ne adaptam firesc stilului de lucru al clientului. Certificarile CECCAR - Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania ANEVAR - Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania Ordinul Consilierilor Juridici din Romania Camera Auditorilor Financiari din Romania