Demand & Supply Planner in Departamentul Logistica

Metro Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Dacă ești pasionat de tehnicile de previzionare a vânzărilor și de gestionare a stocurilor, ai bune abilităţi de comunicare şi eşti organizat, ai putea fi colegul ideal pentru rolul de Demand & Supply Planner.

Pentru a avea succes în acest rol și pentru a te putea bucura de cafeaua de dimineață alături de colegi, vei avea nevoie de:
• Minim 2 ani experiență pe o pozitie similară;
• Abilitatea de comunicare și de a lucra în echipă;
• Abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
• Flexibilitate și loialitate;
• Abilități de previzionare a vânzărilor, de planificare a comenzilor și de aprovizionare a magazinelor/platformelor cu marfă;
• Abilități de analiză a stocurilor (overstock, old stock, low stock);
• Limba engleză și cunoștințe de utilizare PC, Office (excel, word);
• Studii superioare (economie, logistică).

Descrierea jobului

Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
• Generarea previziunilor de vânzare şi a modelelor statistice, la nivel de SKU pentru a sprijini deciziile comerciale de amploare;
• Asigurarea unui nivel ridicat de disponibilitate a mărfurilor la raft pentru categoriile de produse alocate;
• Modificarea propunerilor iniţiale de comandă ale magazinelor, prin factorii calitativi corespunzători, susţinuţi de sistem şi/ sau prin colectarea informaţiilor corespunzătoare de la experţi (de exemplu dept. Management Ofertă, Operațional, Marketing);
• Gestionarea procesului de comandă prin acorduri cu furnizorii, condiţii de livrare, obiective privind disponibilitatea şi nivelurile dorite pentru stoc;
• Execuția corespunzătoare şi la timp a comenzilor către furnizori (furnizori locali și de import)/ distribuirea mărfurilor din depozitele centrale către magazine;
• Definirea nivelurilor necesare de stoc şi calcularea cerinţelor nete rezultate în urma aplicării obiectivelor strategice stabilite (target);
• Monitorizarea performanţei stocului şi a disponibilităţii mărfii. luarea măsurilor de corecţie corespunzătoare;
• Gestionarea fluxului informațional între furnizori si Departamentele METRO Cash & Carry România implicate în procesul logistic cu scopul de a asigura disponibilitatea mărfurilor la raft, de a reduce nivelul stocurilor și de a diminua timpul alocat în magazine, pentru activitațile logistice;
• Asigurarea suportului necesar în implementarea modelelor avansate de colaborare cu furnizorii prin proiecte dedicate de creștere a disponibilitații mărfii la raft și de îmbunătățire a performanței.

Ce oferim în schimb?
• Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști;
• Vei găsi la noi un mediu prietenos și oportunități de dezvoltare;
• Vineri este zi scurta ( programul se termină in jurul orei 14:30;
• Tichete de masă;
• Vouchere cadou (Paște, Crăciun, fidelitate, etc.);
• Asigurare medicală.

Descrierea companiei

METRO România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro
Publicat 27 sept. 2021 Reactualizat 25 oct. 2021 Expiră 27 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos