Publicat 13 Apr 2016 | Reactualizat 11 Mai 2016 | Expiră 15 Mai 2016

Decorator

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Experienţă relevantă de lucru, preferabil în comerţ
• Experienţă de lucru cu materiale publicitare (constituie avantaj)
• Cunoştinţe operare PC (Corel Draw)
• Adaptabilitate la situaţii neprevăzute, eficienţă
• Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
• Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului
• Spirit de observaţie şi atenţie pentru detalii

Descrierea jobului

• Coordonează activitatea de decorare a magazinului prin standardizarea şi uniformizarea comunicării
• Tipareşte anticipat afişele aferente revistelor de oferte promoţionale
• Oferă la cerere date şi detalii referitoare la produsele expuse pentru vânzare
• Realizează şi montează panourile publicitare, cele de avertizare sau de înştiinţare
• Realizează şi laminează ecusoane

Pachet atractiv de beneficii:
• Stabilitatea locului de muncă, mediu de lucru plăcut
• Carieră ntr-o companie de succes
• Instruire teoretică şi practică la standarde internaţionale

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru a consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Expirat
Decorator  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close