Publicat 17 Sep 2019 | Expiră 18 Oct 2019

Database Administrator

1 post
Expirat
Database Administrator
 
Pozitia este in Bucuresti
 
 
Misiune:
·         Implementează şi administrează eficient şi la înalt nivel calitativ bazele de date organizate
·         Asigură asistenţă operaţională pentru bazele de date
·         Participă la iniţiativele departamentelor interne concentrate pe creşterea nivelului de disponibilitate a bazei de date, performanţă, integritate operaţională (inclusiv securitate) şi dimensiune
·         Asigură securitatea datelor procesate in sistemele bancare
·         Asigură funcţionarea in cadrul legal a echipamentelor IT
 
 
Responsabilitati:
 
Instalează produsele software de baze de date 
Asigură disponibilitatea, consistenţa, monitorizarea, securitatea şi operativitatea bazelor de date pentru activităţile corespunzătoare 
Implementează diverse configuraţii impuse de furnizor şi clienţii interni în baze de date şi se asigură că cerinţele aplicatiilor şi specificaţiile sistemelor sunt respectate. 
Este implicat în proiectarea bazelor de date, documentarea sistemelor şi rezolvarea problemelor apărute pe bazele de date 
Oferta suport tehnic pentru bazele de date în domenii cum ar fi metode şi timp de acces, validări, protecţie şi securitate, instrucţiuni, metode statistice şi dicţionare ale bazei de date 
Monitorizează standardele şi procedurile, integrarea sistemelor prin proiectarea bazelor de date pentru întreţinerea şi creşterea nivelului de integritate a acestora 
Precizează informaţii necesare pentru implementarea sistemelor de producţie cum ar fi configurarea bazei de date, întocmirea tabelelor, indexurilor şi userilor, documentare, crearea unor fişiere de siguranţă şi recuperarea datelor pierdute. 
Recomandă eventuale upgrade-uri ale sistemelor de infrastructură 
Configurează şi întreţine baze de date de mari dimensiuni 
Administrează şi supraveghează funcţionarea corectă a bazelor de date instalate 
Asistă introducerea de software noi ce vor fi instalate pe serverele băncii 
Controlează permisiunile de acces şi priorităţile în ceea ce priveşte datele stocate 
Monitorizează şi corectează problemele apărute în legătură cu bazele de date 
Se asigură de funcţionarea corectă a stocării, arhivării, efectuării unei copii de siguranţă şi a procedurilor de recuperare în ceea ce priveşte bazele de date impreuna cu administratorul de backup 
Asigură performanţe şi durate de funcţionare maxime 
Face propuneri privind îmbunătăţirea sistemelor de infrastructură 
Asigură conformitatea cu şi respectarea standardelor de grup şi recomandările autorităţilor locale; menţine contactul cu diviziile de operaţiuni ale Grupului şi autorităţile locale 
Întocmeşte şi întreţine documentaţia sistemelor 
Participă la intregul proces de inventariere a mijloacelor fixe IT din bancă 
Facilitează procesul de training al angajatilor băncii in vederea acumulării cunostintelor IT necesare 
Toate responsabilităţile ocupantului acestui post sunt completate cu proceduri şi regulamente interne, publicate pe DMS. Angajatul are responsabilitatea cunoaşterii celor mai noi proceduri în vigoare care se aplica pozitiei pe care o ocupa. 
Disponibilitatea in regim de „on-call” in afara programului normal de lucru, in conformitate cu planificarea prealabila realizata de superiorul direct si adusa la cunostinta via e-mail, la inceputul fiecarei luni sau in cazul activarii Planului de Continuitate al Bancii. 
Prin regim de „on-call” se intelege disponibilitatea salariatului in afara programului normal de lucru, prin  preluarea apelurilor primite pe telefonul  mobil de serviciu, conform planificarii lunare efectuate de superiorul sau direct si asigurarea suportului tehnic in vederea solutionarii incidentelor survenite pe sfera sa de activitate. 
Asigurarea suportului tehnic se transpune prin obligatia salariatului de a asigura interventia de la distanta  folosind tehnologia informatiei si a comunicatiilor, utilizand mijloacele tehnice oferite de angajator (laptop, token) sau de a se deplasa la sediul Angajatorului, in cazul in care situatia survenita o impune, conform instructiunilor primite din partea superiorului direct la momentul respectiv. 
Salariatul va beneficia de o retributie aferenta regimului „on-call” acordata in functie de perioada de alocare si va fi beneficia de timp liber platit si/sau de remuneratie per incident survenit, in functie de perioada cand incidentul are loc (noaptea, sarbatori legale etc.) si de durata solutionarii acestuia. 
Cerinte:
 
Diplomă universitară în informatică, telecomunicaţii sau in domeniul tehnic 
Minim 2 ani în administrare de baze de date 
Experienta in arhitecturi complexe cu baze de date: clustering, replicare (Mirroring, DataGuard etc). 
Coordonarea de proiecte in zona de baze de date 
Abilitati de administrare avansate. 
Abilitati de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor, constrangerilor tehnice si de timp 
Cunoaşterea sistemelor şi arhitecturii bazelor de date Microsoft SQL este un plus 
Monitorizare proactiva 
Capacitate excelentă de organizare a bazelor de date şi planificare 
Bună cunoaştere a sistemelor de operare, de preferat Windows, Linux şi Unix 
Cunoaşterea tehnologiilor de securitate şi replicare 
Experienţă în domeniul aplicaţiilor şi proceselor de suport IT 
Cunoaştere componentelor IT enteprise (servere, stocare, reţea, SAN) 
Experienţă solidă cu diverse echipamente şi platforme hardware 
Disponibilitatea de a învăța noi tehnologii la locul de muncă 
Flexibilitate pentru a deprinde noi abilități 
Disponibilitate de a calatori in afara orasului cand este nevoie 
Abilitati foarte bune de comunicare 
Spirit de echipa 
Orientare catre client, capabil sa lucreze in conditii de stres 
Orientare catre rezolvarea problemelor si capacitatea de a lua decizii rapid 
Aptitudini de invatare rapida 
Proactivitate 
Abilitati de gestionare aproiectelor 
Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit), cunostinte de limba germana constituie un avantaj 
Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)
Expirat
Database Administrator  -  UniCredit Bank

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close