Customer to Cash Team Leader

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Requirements:

• Advanced level of English, French is a plus;
• Proven work experience in team management / operational management;
• Experience in working in a customer facing environment;
• Service Orientation: Actively looking for ways to help customers in a way to create trust and deliver customer satisfaction;
• Strong organizational, multi-tasking, and time-management skills as well as excellent communication skills in front of your team;
• Ability to deliver under tight deadlines to multiple stakeholders;
• Team player and proactive.

Descrierea jobului

This role is based in the Michelin Shared Services Center in Bucharest, Michelin Corporate & Business Services, where more than 700 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Sales Administration and Personnel.

This position is managing a team of 12 people. The team is supporting the commercial exports for AIM region.

Main responsibilities:

Managing and developing team:

• Creates an environment, with pairs, that encourages empowerment, collaboration and autonomy for direct team and among teams.
• Guides the team to set objectives, aligned with the objectives of the entity.
• Ensures that the team have the adequate and suitable resources to complete its activities.
• Manages priorities and guides the team to balance the workload according to the defined priorities.
• Develops and supports direct reports' career plans and learning opportunities.
• Provides regular and timely feedback to direct reports’.
• Manages the staffing movements taking into account the expectations of employees, the needs of the team and the entity.
• Applies company policies and procedures in managing direct reports.
• Facilitates change at team level.

Driving operations and performance :

• Helps team members understand the broader vision and guides the team towards results achievement;
• Ensures the operations are conducted properly, according to processes, standards, and customer requirements;
• Organizes and optimizes the means and solutions necessary to meet the objectives;
• Evaluates operations performance against service level agreement in place and ensures corrective action plans are in place;
• Coordinates actions with partners/customers to optimize the performance level;
• Identifies the upcoming critical situations in order to anticipate actions;
• Continuously seeks to improve performance of operations, customer and employee satisfaction.

We offer:

• Flexible work schedule and home-office options;
• A customizable benefits package with options to choose: gym access, medical or dental services, private retirement pension, deduction of public transport costs, cultural activities vouchers etc.
• Private medical subscription; Life insurance; Luncheon vouchers and discounts; Deduction of vacation costs.
• Group and performance bonuses.

Descrierea companiei

Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).   

ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.​

De unde vin succesul și ideile?​ Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.​

Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.​

Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine.​ De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului.​ Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.​

https://jobs.michelin.ro/

Publicat 26 apr. 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 26 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.