Customer Support

Teamland - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;
  • Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;
  • Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;
  • Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office;
  • Cunoasterea softului CRM sau a unui soft similar (constituie avantaj);

Descrierea jobului

  • Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);
  • Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;
  • Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;
  • Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;
  • Actualizarea contractelor comerciale;
  • Actualizarea bazei de date;
  • Acordare suport pentru parteneri/comercianti.

Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa de 20.17 ron/tichet;
  • Bonus lunar de performanta in baza indeplinirii obiectivelor trasate;
  • Tichete de vacanta;
  • Tichet cultural 50 ron/luna;
  • Acces platforma Benefit 612 ron/luna;
  • Acces la platforma E learning si cursuri gratuite;
  • Al 13-lea salariu.
Alatura-te si TU echipei noastre si hai sa punem lucrurile in miscare !

Descrierea companiei

Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:

- recrutarea de manageri sau specialiști,

- asigurarea de forţă de muncă temporară,

- audit de Resurse Umane,

- instruirea personalului.

Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

Publicat 11 mai 2022 Reactualizat 8 iun. 2022 Expiră 10 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.