Publicat 10 Ian 2019 | Reactualizat 09 Feb 2019 | Expiră 10 Feb 2019

Customer Support Tehnic

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

De ce sa lucrati la Nexus Electronics?

Nexus Electronics dezvolta solutii software performante, care reusesc sa imbunatateasca semnificativ modul de lucru in companiile in care sunt implementate. Pentru a ne desfasura activitatea cat mai eficient, am organizat o echipa competitiva si dinamica, care va va ajuta sa va evoluati profesional si sa va descoperiti talentele sau abilitatile ascunse.
In plus, incercam sa cream o atmosfera cat mai antrenanta si distractiva si cautam sa integram oamenii cei mai potriviti culturii noastre organizationale.
Credem atat in dezvoltarea echipei, cat si cea individuala si gasim cea mai potrivita formula de work-life balance.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • asigurarea asistentei tehnice, pentru clientii companiei, telefonic cat si prin mail
  • analizarea problemelor semnalate de catre clienti si oferirea de solutii in timp real
  • monitorizarea progresul cererilor de suport si informarea utilizatorilor si altor parti interesate
  • introducerea si / sau editarea datelor in CRM-ul organizatiei
Cerinte:
  • pasionat de tehnologie / autodidact / la curent cu noutatile din domeniul IT / Telecomunicatii
  • abilitati de comunicare prin telefon, atitudine orientata spre client
  • capacitatea de a lucra in echipa
  • atentie distributiva si atentie la detalii
  • cunostinte de Microsoft Office

Descrierea companiei

Alege sa faci urmatorul pas cu noi, mai jos poti regasi motivele pentru care angajatii nostri iubesc Nexus!

  • Asigurare medicala
  • Program de lucru accesibil
  • Training si suport permanent
  • Posibilitatea de dezvoltare si crestere
  • Acces la biblioteca interna

Expirat
Customer Support Tehnic  -  Nexus Electronics SRL