Customer Support Representative
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Poți aduce plusvaloare dacă:
- Ai deja experiență pe un rol similar in departamentul Servicii Clienti;
- Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat;
- Ai abilități de comunicare excelente și îți place să ajuți.
Descrierea jobului
Ce vei face în echipa de Customer Support?
- Vei începe cu o perioadă de training, având access la toate informațiile necesare și îndrumarea continua a unui trainer dedicat iar la finalul acesteia o să îți poți desfășura activitatea cu succes;
- Vei asculta cu atenție și empatie situațiile expuse si vei prelua solicitările din partea clienților SelfPay prin telefon, email sau chat. Le vei oferi soluții sau ajutor conform modului și procedurilor de lucru invatate;
- Vei nota fiecare interacțiune pe care o vei avea cu clientul într-un sistem cu care te vei acomoda usor inca din perioada de training.
- Vei contribui activ la îmbunătățirea serviciilor din departament, te vom incuraja sa semnalezi si sa sustii ideile tale.
- Vei lucra în ture si programul de lucru include si weekendurile.
Descrierea companiei
CINE SUNTEM?
SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 11.500 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate.
SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
Ce vei gasi cand lucrezi la SelfPay:
PASIUNE - Ne implicam cu entuziasm si iubim ceea ce facem, cautam mereu sa ne depasim limitele si sa
atingem excelenta.
INTEGRITATE - Actionam cu transparenta si onestitate in fiecare aspect al muncii noastre si ne angajam
sa fim corecti si responsabili unii fata de ceilalti.
AGILITATE - Suntem flexibili si ne adaptam rapid in fata provocarilor, ramanand competitivi si relevanti
intr-un mediu in continua schimbare.
CREATIVITATE - Transformam provocarile in oportunitati de inovatie, exploram idei noi si indraznete
care aduc valoare si progres muncii noastre.
NE PASĂ - Consideram importanta fiecare contributie individuala si fiecare aspect al muncii noastre,
pastrand respectul, ajutorul si grija fata de ceilalti ca fiind prioritatile noastre.
SUNTEM FERICIȚI - Ne bucura fiecare realizare si celebram succesele impreuna, gasim satisfactie in
colaborarea de zi cu zi, sustinand o atmosfera prietenoasa, incurajatoare, unde fiecare se simte apreciat.
- 1 Dec. 2024
Customer Service Representative-Hungarian & English-Remote
Teleperformance Romania
Remote (de acasă) - 1 Dec. 2024
AGENT SERVICII CLIENT/CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE
MEGABET INTERNATIONAL
București4000 - 4500 RON net / lună -