Publicat 05 Aug 2019 | Reactualizat 12 Aug 2019 | Expiră 04 Sep 2019

Customer Support - Limba Engleza Nivel Avansat

5 posturi

Candidatul ideal

- Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris);
- Abilitatea de a analiza o problemă și de a oferii soluții viabile;
- Orientare eficienta catre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare;
- Bune abilități de operare PC;

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

- Oferirea de informații si soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email,chat si telefonic;
- Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, în conformitate cu procedurile de lucru;
- Prioritizarea și gestionarea mai multor cazuri, la un moment dat;

BENEFICII:

- Contract individual de muncă;
- Program de lucu flexibil în 3 ture cu 2 zile libere consecutive;
- Sesiuni de training specializate pentru cunoașterea procedurilor de lucru;
- Tichete de masa 315 Lei - 15 Lei / tichet;
- Decontarea transportului, inclusiv voucher taxi;
- Beneficii medicale;
- Mediul de lucru la standarde internationale.

Descrierea companiei

Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:

- recrutarea de manageri sau specialiști,

- asigurarea de forţă de muncă temporară,

- audit de Resurse Umane,

- instruirea personalului.

Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

Customer Support - Limba Engleza Nivel Avansat  -  Teamland