Customer support cu limba germană

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Profilul tău:

Ai finalizat cu succes formarea profesională comercială și/sau experiența inițială în domeniul serviciilor pentru clienți
Cunoștințe solide/ foarte bune a limbii germane, vorbit și a scris, precum și competențe de comunicare în limba engleză
Empatie și o ureche deschisă pentru preocupările clienților noștri
Gândire orientată spre soluții în combinație cu o mentalitate sinceră pentru suport clienți
Capacitate de comunicare pronunțată

Descrierea jobului

Responsabilităţile tale:

În calitate de angajat (m/f/d) în serviciul clienți / agent call center / asistență pentru clienți, sunteți primul contact pentru clienții noștri vorbitori de limbă germană și, prin urmare, sunteți în mare măsură responsabil pentru asigurarea satisfacției optime a clienților. Printre altele, următoarele sarcini interesante fac parte din responsabilitați:
Răspundeți cererilor clienților prin telefon și în scris și acordați ajutor pentru probleme
Procesarea solicitărilor clienților prin intermediul sistemului intern de tichete
Chestionarea satisfacției clienților pe baza evaluărilor/recenziilor
Rezolvarea conflictelor și prevenirea raportărilor negative
Comunicare strânsă cu departamentele noastre interne

Ce poți aștepta de la noi:
Plată orientată pe piață
Ore de lucru flexibile
Atmosferă de lucru foarte placută
Sarcini provocatoare și creative
Un loc de muncă modern

Descrierea companiei

Noi, Sportstech Brands Holding GmbH, suntem o companie de e-commerce în inima capitalei Berlin. Brandurile noastre Sportstech, Bluewheel, Deskfit și Relaxxnow reprezintă echipamente de fitness și pentru bunăstare, de cea mai înaltă clasă. În prezent, echipa noastră foarte motivată, are peste 300 de angajați din 22 de națiuni. Toți împărtășesc o pasiune pentru inovație. Avem un grad ridicat de auto-motivare și punem accent pe acest lucru, pentru că lucrăm ca o echipă globală și ne sprijinim reciproc în atingerea întregului nostru potențial. De exemplu, am fost premiați pentru succesul nostru de către revista Focus ca un campion al creșterii în 2021, în clasamentul de creștere al fondatorilor în top 50 și în FINANCIAL TIMES ca fiind una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din Germania și Europa, în 2020.

Convinge-te și obține o perspectivă despre compania noastră: https://youtu.be/kZEI4Kse2BY



Dacă ai ȋntrebări, o poți contacta pe Cristina Moraru la numărul de telefon +40 732 474 419, de luni pana vineri intre 09:00 – 17:00.

Așteptăm cu nerăbdare și ne bucurăm să ne trimiți scrisoarea și cererea, prin intermediul butonului "Aplică Online", cu indicația salariului dorit și data de începere, cât mai curând posibilă:


Publicat 22 iun. 2021 Reactualizat 17 aug. 2021 Expiră 20 aug. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos