Customer Support Agent

CEMARBET SRL - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- cunoștințe temeinice de limba română;
- abilități bune de comunicare;
- cunoștințe medii de limba engleză (scris, citit, vorbit);
- cunoștințe de operare PC (Microsoft Office);
- spirit de observație;
- experiența în domeniul jocurilor de noroc sau într-un departament de suport clienți reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului


- acordă asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);
- colaborare constantă cu celelalte departamente (Risk, Payments, VIP etc) în scopul soluționării problemelor ce depășesc sfera de competență a departamentului de Suport Clienți;
- îndeplinirea procedurii KYC pentru clienți;
- verificarea constantă a funcționalității site-ului;
- acordarea de bonusuri sub o anumită valoare conform procedurilor de lucru.

Descrierea companiei

GET'S BET este una dintre cele mai vechi companii ce activeaza pe piata pariurilor sportive, inca din 2004 si este unul dintre liderii la nivel national in domeniul jocurilor de noroc, unde forta, pasiunea si dorinta de a fi cel mai bun, sunt date de valoarea echipei. De aceea cautam colegi ce au viziunea si puterea de a-si cladi un viitor alaturi de LIDERI.

Publicat 25 ian. 2022 Reactualizat 22 feb. 2022 Expiră 24 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.