Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Customer Support Account Manager

MR. CHARGE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • experiență în Customer Service de minim 2 ani;
  • disponibilitate pentru a lucra în fiecare zi de la sediu;
  • să demonstreze integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie şi confidenţialitate;
  • să aibă abilităţi excelente de comunicare atât oral cât şi în scris;
  • să fie capabil să dezvolte relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională);
  • cunoștințe obligatorii de limbă engleză nivel avansat. Cunoașterea limbii franceze reprezintă un plus;
  • bune cunoștințe operare PC (MS Office, Google Drive)
  • abilitatea de a filtra informațiile, de a utiliza eficient resurselor și gestionarea priorităților în termenele limită agreate;
  • abilitatea de a gestiona proiecte (etapă și planificare a sarcinilor, gestionarea resurselor, controlul proiectului, monitorizare și raportare, tehnici de moderare) și de a dezvolta soluții, luând în considerare structurile și cerințele complexe ale factorilor implicați;
  • afinitate pentru zona tehnică;
  • gândire analitică; spirit de observație și atenție sporită la detalii.

Descrierea jobului

  • asigură evidența în format electronic a bazelor de date cuprinzând participanți și beneficiari, asigurând o bună funcționare a acestora, corectitudinea datelor culese, conformitatea lor cu documentele scriptice;
  • efectuează și transmite rapoartele de vânzări către clienții locali;
  • preia solicitări prin intermediul call center/chat/website/canalele social media ale companiei;
  • analizează și rezolvă activitățile din CRM referitoare la solicitările (call center/chat/website/canalele social media) recepționate de la clienții locali și externi(francizați) și întocmește răspunsul potrivit, păstrând informația în CRM;
  • menține evidența inventarului din depozit al echipamentelor (stații de încărcare, baterii externe, totem-uri, suporți);
  • completează contracte, procese-verbale de instalare și note de transport și transmite către clienți;
  • crează electronic în sistemele companiei și monitorizează promoțiile oferite clienților;
  • oferă training și suport partenerilor din sistemul de franciză în vederea folosirii aplicațiilor companiei ce monitorizează echipamentele instalate;
  • monitorizează necesarul de echipamente necesare instalarii, materiale promoționale, cataloage și transmite către departamentul Finance pentru emitere comenzi

Ce oferim:
  • salariu fix;
  • tichete de masă;
  • program de lucru L-V: 09:00-17:30 la sediul companiei;
  • atmosferă de lucru prietenoasă;
  • training profesional pentru cunoașterea procedurilor de lucru;
  • contract de muncă pe perioadă determinată de 12 luni cu posibilitatea prelungirii în funcție de performanțe;
  • laptop, phone.

Descrierea companiei

Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviuri.

Mr. Charge este un serviciu de închiriere al bateriilor externe, ce asigură beneficii variate atât pentru utilizatori, cât și pentru locațiile în care se află instalate stațiile de încărcare.

https://mrcharge.eu/
Publicat 19 Mai 2025Reactualizat 9 Iun. 2025Expiră 18 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.