Customer Solutions Analyst - 1 year contract

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

• Studii universitare finalizate
• Experienta in customer service sau logistica
• Cunostinte foarte bune SAP
• Engleza nivel mediu
• Cunostinte PC
• Abilitati excelente de comunicare, in scris si oral.
• Orientare catre clientul intern si extern
• Capacitate de a lucra cu termene limita
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor
• Organizare si disciplina

Descrierea jobului

• Rezolva toate exceptiile in procesarea comenzilor prin interactiune functiunile implicate si cu clientul
• Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzilor
• Contacteaza clientul sau contactul intern pentru a rezolva comenzile blocate in timpul agreat
• Alinierea informațiilor despre materiale/produse cu client pentru a putea inregistra comanda fara erori
• Contacteaza clientul, atunci când este necesar, pentru a propune acțiuni de corectie/rezolvare/atenuare atunci cand nu este stoc sufficient pentru comanda
• Aplica corectia convenită cu clientul dacă pentru comenzile existente
• Gestioneaza problemele de alocare stocuri care necesită un contact cu clienții gestionați
• Rezolva problemele de creare document livrare în colaborare cu celelalte functiuni.
• Contacteaza clientul și propune o rezoluție în cazul unor probleme de transport referitoare la optimizarea încărcării, planificarea programării/zi livrare și întârzierea livrării
• Contacteaza clientul și propune o actiune/rezoluție în caz de probleme logistice (Warehouse) referitoare la Capacitatea depozitului și / sau Pick & Pack și probleme de încărcare
• Colaborează cu dept contabilitate/facturare în rezolvarea problemelor de facturare care necesită un contact cu clientul
• Este contactul principal pentru client pentru toate retururile și refuzurile
• Inregistreaza solicitărrile de retur și incidente de refuzu prin interacțiunea cu clienții
• Analizeaza motivele refuzurilor și contacteaza clienții pentru a propune acțiuni de atenuare a refuzurilor
• Se implica in gestionarea, monitorizarea și coordonarea distrugerii mărfurilor - când este necesar, cu logistica și furnizorii terți
• Utilizeaza metodologia de analiza a cauzei problemelor care afecteaza procesul pe care il gestioneaza pentru o analiza a cauzelor primare (root cause analysis)
• Asigura monitorizarea regulată a comenzilor deschise conform procedurilor si rutinelor standard de operare
• Optimizeaza comenzile din perspectiva eficientei logistice (camion intreg, palet intreg etc)
• Identificarea, analizarea și inițierea procesului de escaladare pe baza criteriilor de escaladare

Descrierea companiei

“Good food, Good life”

Nestle ofera locuri de munca atractive pentru o cariera de succes cu impact la nivel national, si influenta la nivel global. Vino alaturi de noi in marea echipa Nestle!

În cadrul Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume, suntem conduși de un scop simplu și bine definit: ne dorim să îmbunătățim calitatea vieții și să contribuim la un viitor mai sănătos. De aceea, valorile noastre au la bază respectul: pentru noi înșine, pentru ceilalți, pentru diversitate, și nu în ultimul rând, pentru viitor.

Cu ambiție și dorința de a-ți depăși limitele, vei avea acces la o multitudine de oportunități, însă adevărata realizare provine din șansele pe care le creezi tu însuți - prin ideile, pasiunea și competențele de care vei da dovadă. Nestlé susține dezvoltarea fiecărui angajat, punând accentul pe responsabilitatea și autonomia individuală, asigurând un mediu favorabil aspirațiilor și ambițiilor pe termen lung: un ritm de muncă accelerat, o cultură bazată pe munca în echipă și o deosebită importanță acordată echilibrului dintre viața personală și cea profesională.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi, portofoliul cuprinzând o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor:

Băuturi (Nescafé, Nesquik); Dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties); Produse culinare (Maggi); Hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition); Batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.); Hrană pentru animale (Purina); Divizia de lux – Nespresso; Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”.

La Nestlé vei întâlni oameni extraordinari în fiecare etapă a carierei tale și vei avea șansa de a evolua, învățând secretele celor mai iscusite minți din întreaga organizație. Mediul nostru organizațional global, asigură un spectru foarte vast de experiențe și perspective, într-o gamă largă de profesii.

În plus, experiența ta poate acoperi mai multe brand-uri, diverse categorii de business sau chiar multiple țări datorită faptului că Nestlé nu este reprezentat doar de produsele și serviciile pe care le oferă, ci și de oamenii care asigură succesul acestora.

Înainte de a aplica pentru această poziție vă invităm să accesați pagina de internet a Nestlé România, secțiunea Cariere, pentru a afla mai multe detalii despre mediul de lucru din cadrul companiei, și pentru a vă informa cu privire la modul în care Nestlé prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.

Ținând cont de numărul mare de aplicații, te rugăm să ai în vedere faptul că numai candidații selectați vor fi contactați.

Publicat 6 mai 2022 Reactualizat 27 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.