de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 07 Nov 2019 | Reactualizat 07 Dec 2019 | Expiră 08 Dec 2019

Customer Services Manager, IKEA România, Băneasa Store

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Customer Services Manager for IKEA România, Băneasa store

Do you put a satisfied customer on the first place? Do you have a talent for seeing new solutions? Are you a calm person with brisk thinking?

An ideal Customer Services Manager:

is a great example of IKEA values,
pays attention to details,
has good analytical skills,
has brisk thinking and is able to make quick decisions,
is good at communication in Romanian and English.

You will like this job because you:

love IKEA culture and values,
are excellent at finding solutions,
are customer focused,
welcome new opportunities and challenges,
enjoy working with others in fast-paced retail environment.

Descrierea jobului

What can you expect to do as an Customer Services Manager?

Secure an easy buying process to achieve customers‘ repeat visit and support a customer focused culture and approach throughout the whole store.
Support mechanical sales process.
Ensure a positive shopping experience through an operational excellence.
Provide a fast and efficient after-sales service.
Lead and manage a team (goods handout, exchange & return coworkers, click&collect operation).
Cooperate with other functions in the store to secure smooth goods handout and after sales processes.
Ensure efficient and cost – effective execution of the IKEA exchanges and returns policy and a customer – friendly handling of complains.

GROWING TOGETHER IKEA offers an exciting and empowering work environment in a global marketplace. And as the world’s leader at life at home, you have exceptional opportunities to grow and develop together with us.

Descrierea companiei

Istoria IKEA

Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 60 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.

Viziunea IKEA

Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.

Originea suedeza

Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.

Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător

Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, IKEA Romania, cu sediul în, Şos. Bucureşti Ploieşti Nr. 42A, Sector 1, Bucureşti te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Nu vom impartasi datele dumneavoastra personale decat daca avem dreptul sa facem.Iți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul de a pune la dispozitie o copie a informarii cu caracter personal pe care le detinem

, dreptul la rectificarea datelor introduce gresit, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării, de a te opune prelucrării, dreptul de a depune o obiectie impotriva modului in care gestional datele dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața (Autoritatii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).

Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale accesa Politica de confidentialitate IKEA Romania disponibila AICI.

Expirat
Customer Services Manager, IKEA România, Băneasa Store  -  S.C. IKEA Romania S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close