Publicat 03 Aug 2019 | Expiră 03 Sep 2019

Customer Service

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Companie distribuitoare de echipamente profesionale de numerar folosite in domeniile bancare, lider de piata angajeaza customer service-relatii cu clientii.

Competente cerute
- cunostinte si abilitati tehnice de depanare/reparare
- abilitati de comunicare dovedite
- capacitate de organizare a muncii dovedite
- cunoasterea programului Excel sau alte programe de evidenta
- orientare catre client (atitudine rabdatoare, de intelegere, de
ascultare a clientului)

Descrierea jobului

Responsabilitati
-raspunde la telefon pentru preluarea solictarilor de service
-respecta normele de conduita in comunicare, in dialogul cu clientii
-identifica si consemneaza, numele si mijloacele de contact ale solicitantului (nr telefon , adresa mail)
-identiifca problema solicitata
-ofera solutia tehnica prin consultanta telefonica
-deschite ticket pentru problemele solutionate prin telefon
-deschide ticket cu documentarea problemelor echipamentelor intrate in service
-administrator aplicatie ticketing
-modifica, completeaza si actualizeaza baza de date folsita
-verifica si asigura completarea corecta a ticketelor

Activitati DISPECERAT
-la deschiderea tichetelor, conform solicitarii, atribuie ticketul tehnicianului corespunzator
-asigura prin confirmare telefonica sau online, ca a fost receptionata solicitare in de catre tehnicianul din teritoriu
-asigura documentarea solicitarii (locatie, contact, defectiune, termen de remediere)
-identifica echipementele intrate in service, le eticheteaza si le depoziteaza in spatiul destinat echipamentelor in asteptare
-repartizeaza tehnicienilor/inginerilor, atunci cand este nevoie, echipamente din service in vederea repararii

Beneficii
-un mediu de lucru placut in care esti respectat si valorat
-oportunitati de dezvoltare
-pachet salarial potrivit pietei

Te asteptam in echipa noastra!

Vor fi contactati doar candidatii ce corespund cerintelor postului.

Descrierea companiei

Elas Professional Service Network Romania, este parte a grupului EPSN Workforce cu reprezentanta in 11 tari ale Uniunii Europene. EPSN Workforce este prima companie care asigură o soluție totală de recrutare la nivel internațional. Oferim un proces detaliat de relocare pentru fiecare domeniu de activitate, pentru fiecare țară, dedicat Talentelor și Clienților cu toate informațiile necesare, de la etapa de acomodare și până la programul de monitorizare de tip „buddy”, pentru a ne asigura că așteptările candidaților sunt îndeplinite. Nu doar pentru a se integra la job, dar și pentru a se integra în țară.

Expirat
Customer Service  -  EPSN Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close